swap hamulców
swap hamulców
przyszedł czas na heble, wstępnie chciał bym założyć tarcze 240 podwójną wentylowaną z sieny , palio wraz z zaciskami, serwo z yugo skali, pompę z uno sr tłoczka 22, podobno 240mm tacza to najwieksza jaka wejdzie na 13" koło co o tym myślicie, jeszcze nie wiem czy mocowanie zacisków będzie takie samo? kto przerabiał ten temat? ewentuel w gre wchodził jeszcze lucas z poldka, czekam na opinie i cenne rady.
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
tak jak każda Zastava no chyba że z tyłu tarcze założyłeś, co do Lucasa szczerze polecam, po zmianie na lucasy w Polonezie na pompie starego typu (taka jak w Zastavie plus serwo) hamowało zacnie pomimo dużo większej masy, tak czy siak upchnąć do Zastavy pompe z serwem lucasa i to mogło by dawać radę, w moim obecnym Poldku jest pompa lucas i przednie zaciski lucas tył natomiast jest na tarczach starego typu i hamuje to bardzo sprawnie (nawet ze 160-170 km/h)mcbazo pisze:Ja mam z fiata 125p i daja rade bez serwa:)
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
- roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
- Kontakt:
Nie polecam serwa, to wielka lipa, nic prawie nie daje, troszeczkę lżej się hamuje ale jakoś gumowato. Ja mam tarcze z przodu 240 i zaciski od cc700/900 tył zaciski od jakiegoś fiata (chyba croma)i tarcze 223mm + klocki uno turbo. W zaciski tylne od 125p czasami się nie baw bo to nie działa. Wentylowane tarcze nie są potrzebne w zastavie, bo nie rozpędzasz się do 200....itd Ja nigdy nie spaliłem tarcz ani klocków. Tylne mocowanie zacisków mam zrobione z gotowych co stosują do 126p tylko zaspawane otwory i wywiercone nowe bo zastava ma troche inny rozstaw no i zacisk zakładałem inny..... temat łatwy do ogarnięcia, jedyny problem to linka ręcznego bo trzeba dorobić nową od podstaw, czego nie zdążyłem już zrobić.
Zastava 1600 DOHC
tył na razie chce zostawić serie, rożek przekonałeś mnie co do tarcz bez wentylacji, napisz prosze na jakiej pompie ten ulad smiga bo zastavowska ma srednice tłoczka 17,09 ja myślałem o 20 lub 22 co by układ na większe hample był wydajny??
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Skoro tył zostawiasz serie to pompy nie mieniaj i na przód wrzuć lukasa - na zastve to wystarczy.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości