swap hamulców

Co można pożytecznego zrobić w Zastavie ?
Awatar użytkownika
golab
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:16
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

swap hamulców

Post autor: golab » 22 lip 2013, 13:19

przyszedł czas na heble, wstępnie chciał bym założyć tarcze 240 podwójną wentylowaną z sieny , palio wraz z zaciskami, serwo z yugo skali, pompę z uno sr tłoczka 22, podobno 240mm tacza to najwieksza jaka wejdzie na 13" koło co o tym myślicie, jeszcze nie wiem czy mocowanie zacisków będzie takie samo? kto przerabiał ten temat? ewentuel w gre wchodził jeszcze lucas z poldka, czekam na opinie i cenne rady.
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia

mcbazo
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 05 lip 2011, 10:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mcbazo » 22 lip 2013, 15:48

Ja mam z fiata 125p i daja rade bez serwa:)

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 22 lip 2013, 22:59

mcbazo pisze:Ja mam z fiata 125p i daja rade bez serwa:)
tak jak każda Zastava no chyba że z tyłu tarcze założyłeś, co do Lucasa szczerze polecam, po zmianie na lucasy w Polonezie na pompie starego typu (taka jak w Zastavie plus serwo) hamowało zacnie pomimo dużo większej masy, tak czy siak upchnąć do Zastavy pompe z serwem lucasa i to mogło by dawać radę, w moim obecnym Poldku jest pompa lucas i przednie zaciski lucas tył natomiast jest na tarczach starego typu i hamuje to bardzo sprawnie (nawet ze 160-170 km/h)
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 22 lip 2013, 23:49

Nie polecam serwa, to wielka lipa, nic prawie nie daje, troszeczkę lżej się hamuje ale jakoś gumowato. Ja mam tarcze z przodu 240 i zaciski od cc700/900 tył zaciski od jakiegoś fiata (chyba croma)i tarcze 223mm + klocki uno turbo. W zaciski tylne od 125p czasami się nie baw bo to nie działa. Wentylowane tarcze nie są potrzebne w zastavie, bo nie rozpędzasz się do 200....itd Ja nigdy nie spaliłem tarcz ani klocków. Tylne mocowanie zacisków mam zrobione z gotowych co stosują do 126p tylko zaspawane otwory i wywiercone nowe bo zastava ma troche inny rozstaw no i zacisk zakładałem inny..... temat łatwy do ogarnięcia, jedyny problem to linka ręcznego bo trzeba dorobić nową od podstaw, czego nie zdążyłem już zrobić.
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
golab
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 12 lis 2008, 19:16
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: golab » 23 lip 2013, 12:11

tył na razie chce zostawić serie, rożek przekonałeś mnie co do tarcz bez wentylacji, napisz prosze na jakiej pompie ten ulad smiga bo zastavowska ma srednice tłoczka 17,09 ja myślałem o 20 lub 22 co by układ na większe hample był wydajny??
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 23 lip 2013, 21:52

jak dasz więszy tłoczek to będzie kołek i ciężej będzie chodziło
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » 23 lip 2013, 23:57

Skoro tył zostawiasz serie to pompy nie mieniaj i na przód wrzuć lukasa - na zastve to wystarczy.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości