Hak w Zastavie 1100p
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 sie 2014, 11:24
- Lokalizacja: Kątownia :D
- Kontakt:
Hak w Zastavie 1100p
Dział chyba odpowiedni, bo w sumie hak to dodatek
Mianowicie, ma ktoś zamontowany hak w Zastavie? Jak jest mocowany?
Zastanawiam się, czy ciągnięcie przyczepy nie przyczyni się do naciągania budy, bo w sumie konstrukcja auta nie jest jakoś wielce sztywna. Skoro przód się naciąga od samej jazdy, to czy z tyłem nie będzie podobnie po zamontowaniu haka?
Mianowicie, ma ktoś zamontowany hak w Zastavie? Jak jest mocowany?
Zastanawiam się, czy ciągnięcie przyczepy nie przyczyni się do naciągania budy, bo w sumie konstrukcja auta nie jest jakoś wielce sztywna. Skoro przód się naciąga od samej jazdy, to czy z tyłem nie będzie podobnie po zamontowaniu haka?
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Wszystko zależy od tego, jaki jest hak. Generalnie najczęściej spotykany hak jest taki, jak pokazał Jurcie.
W Zastavie, którą naprawiam pewnemu starszemu Panu, hak jest bardziej rozbudowany. Ma on jeszcze orurowanie puszczone pod zbiornikiem i resorem do przodu. Od środka jest to przykręcone na spory płaskownik i dwie śruby. Według dowodu rej. auto ma uciąg rzędu 850kg.
W dwóch autach spotkałem się z takim hakiem.
Ale jeśli chodzi o pomysł z ciągnięciem niewiadówki (jak się domyślam n126), to nie radzę, bo idzie się mocno wk**wić Aerodynamika tego kiosku ruchu tak hamuje Zastavę, że przy seryjnym silniku nie chce jechać więcej niż 60-70km/h
W Zastavie, którą naprawiam pewnemu starszemu Panu, hak jest bardziej rozbudowany. Ma on jeszcze orurowanie puszczone pod zbiornikiem i resorem do przodu. Od środka jest to przykręcone na spory płaskownik i dwie śruby. Według dowodu rej. auto ma uciąg rzędu 850kg.
W dwóch autach spotkałem się z takim hakiem.
Ale jeśli chodzi o pomysł z ciągnięciem niewiadówki (jak się domyślam n126), to nie radzę, bo idzie się mocno wk**wić Aerodynamika tego kiosku ruchu tak hamuje Zastavę, że przy seryjnym silniku nie chce jechać więcej niż 60-70km/h
-
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 paź 2016, 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam, odświeżę nieco wątek. Bardzo podoba mi się zastava 1100p (dużo bardziej niż 125p, 126p) W polonezie też się nie widzę :) W wakacje stałem się posiadaczem N126 którą udało mi się oficjalnie zarejestrować mimo iż nawet kierownik WK nie dawał mi szans, gdyż była swego czasu trwale wyrejestrowana. I tak poszukuję Zośki od jakiegoś czasu. Oglądałem kilka "ideałów" między 1800-5000 które na żywo oczywiście albo okazywały się trupami lub cena była tylko odzwierciedleniem wysokiego ego właściciela (handlarza). Niemniej chciałbym zasięgnąć szerszej opinii na temat czy taki holownik da radę :) Moja przyczepka DMC ma 370kg. W DR jednej oglądanej wbite było 600 z hamulcem i 400 bez. Już wyżej wyczytałem że i opcja 850kg się pojawiła... Czy wiadomo od czego ta różnica wynika? Od sposobu montażu haka??? Masa uciągu zależna od mocowania??? Jak to zweryfikować np u diagnosty podczas ustalania przed wbiciem? Pytam głównie dlatego że kolejna jaką jadę oglądać haka zamontowanego nie ma :/ więc jakby co to muszę brać pod uwagę ewentualność kupna i założenia takowego i wbijania go do DR.
Z góry dzięki za opinie i info. Zaznaczam iż nie planuję przekraczać prędkości dźwięku jadąc z "niewiadką" na ogonku bo kto by zdążył podziwiać zestaw ;) Z resztą po naszych bocznych drogach to nawet solo strach szybciej jak 80 jechać a co dopiero z zestawem
Z góry dzięki za opinie i info. Zaznaczam iż nie planuję przekraczać prędkości dźwięku jadąc z "niewiadką" na ogonku bo kto by zdążył podziwiać zestaw ;) Z resztą po naszych bocznych drogach to nawet solo strach szybciej jak 80 jechać a co dopiero z zestawem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości