osłony przegłubów wewnętrznych i zewnetrznych

problemy techniczne i porady
walus501
Obiecujący użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
Lokalizacja: klr
Kontakt:

osłony przegłubów wewnętrznych i zewnetrznych

Post autor: walus501 » 01 lis 2012, 17:43

od jakiego modelu (inne niż zastawa) będą pasowały gumowe osłony?

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 01 lis 2012, 19:11

Uszczelniacz rotacyjny od bravo 1.4 a osłona gumowa od cc900 ale półośkę trzeba delikatnie liznąć na tokarce bo ciasno wchodzi. Po tym zabiegu masz to z głowy na 200tys km
Zastava 1600 DOHC

walus501
Obiecujący użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
Lokalizacja: klr
Kontakt:

Post autor: walus501 » 04 lis 2012, 09:36


Awatar użytkownika
Iru63
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 06 wrz 2007, 21:17
Lokalizacja: Chojnów
Kontakt:

Post autor: Iru63 » 04 lis 2012, 17:43

Od strony skrzyni biegów można od biedy zastosować osłony z uszczelniaczami od malucha - 126p. Są też czasami dostępne na allegro oryginalne "używki", jak nie są popękane to można wymienić tuleję z uszczelniaczem i jeszcze będą śmigać.

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 04 lis 2012, 18:59

http://allegro.pl/uszczelniacz-rotacyjn ... 48933.html

http://allegro.pl/oslona-polosi-fiat-un ... 38999.html

do tego 2 opaski zaciskowe i spokój na 10 lat, tylko sprawdź czy półośka ma 24mm czy 26...
Zastava 1600 DOHC

walus501
Obiecujący użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
Lokalizacja: klr
Kontakt:

Post autor: walus501 » 05 lis 2012, 23:05

to znaczy trzeba to i to kupić? i jakoś to łączyć?

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 06 lis 2012, 23:41

Tak to jest nowy system tak jak we współczesnych samochodach.Nabijasz uszczelniacz rotacyjny i do tego jest guma/osłona. Drogi interes bo wychodzi trochę złotych ale po tym zabiegu przestaniesz znaczyć teren hipolem. Albo inwestujesz w nowe rozwiązanie albo naprawiasz tą prowizorkę co fabryka wymyśliła i kapiesz na drogi, wciąż tracisz na dolewki oleju, kombinujesz co tu na przeglądzie zrobić itp....

[ Dodano: 2012-11-06, 22:49 ]
Obrazek
Zastava 1600 DOHC

KubuS
Doświadczony użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2014, 11:24
Lokalizacja: Kątownia :D
Kontakt:

Post autor: KubuS » 24 paź 2015, 15:33

Odświeżam :-P
Ma ktoś fotkę takiego rozwiązania, o którym pisał roźek?
Mam wszystko na wierzchu i się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Zastosował ktoś już u siebie? ;-)

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 25 paź 2015, 07:55

we Fiacie Uno tak jest zrobione ot choćby
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Marcin1
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 06 maja 2015, 14:45
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Marcin1 » 26 paź 2015, 18:51

Marcelek czy możesz bardziej to opisać jak to zastosować ew czy gdzieś dostanę oryginały. Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 28 paź 2015, 06:24

ja u siebie miałem skrzynię z uniaka i mi pasowały na półos ale sposób mocowania na skrzyni był inny (nie przykręcana tylko nasuwana i skręcana opaską)
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Marcin1
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 06 maja 2015, 14:45
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Marcin1 » 28 paź 2015, 19:52

Może wiesz gdzie mogę kupić te uszczelniacze do zastavy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości