problemy techniczne i porady
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » 01 lis 2012, 17:43
od jakiego modelu (inne niż zastawa) będą pasowały gumowe osłony?
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » 01 lis 2012, 19:11
Uszczelniacz rotacyjny od bravo 1.4 a osłona gumowa od cc900 ale półośkę trzeba delikatnie liznąć na tokarce bo ciasno wchodzi. Po tym zabiegu masz to z głowy na 200tys km
Zastava 1600 DOHC
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » 04 lis 2012, 09:36
-
Iru63
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 21:17
- Lokalizacja: Chojnów
-
Kontakt:
Post
autor: Iru63 » 04 lis 2012, 17:43
Od strony skrzyni biegów można od biedy zastosować osłony z uszczelniaczami od malucha - 126p. Są też czasami dostępne na allegro oryginalne "używki", jak nie są popękane to można wymienić tuleję z uszczelniaczem i jeszcze będą śmigać.
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » 04 lis 2012, 18:59
Zastava 1600 DOHC
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » 05 lis 2012, 23:05
to znaczy trzeba to i to kupić? i jakoś to łączyć?
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » 06 lis 2012, 23:41
Tak to jest nowy system tak jak we współczesnych samochodach.Nabijasz uszczelniacz rotacyjny i do tego jest guma/osłona. Drogi interes bo wychodzi trochę złotych ale po tym zabiegu przestaniesz znaczyć teren hipolem. Albo inwestujesz w nowe rozwiązanie albo naprawiasz tą prowizorkę co fabryka wymyśliła i kapiesz na drogi, wciąż tracisz na dolewki oleju, kombinujesz co tu na przeglądzie zrobić itp....
[ Dodano: 2012-11-06, 22:49 ]
Zastava 1600 DOHC
-
KubuS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 sie 2014, 11:24
- Lokalizacja: Kątownia :D
-
Kontakt:
Post
autor: KubuS » 24 paź 2015, 15:33
Odświeżam
Ma ktoś fotkę takiego rozwiązania, o którym pisał
roźek?
Mam wszystko na wierzchu i się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Zastosował ktoś już u siebie?
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » 25 paź 2015, 07:55
we Fiacie Uno tak jest zrobione ot choćby
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
Marcin1
- Użytkownik
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 maja 2015, 14:45
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin1 » 26 paź 2015, 18:51
Marcelek czy możesz bardziej to opisać jak to zastosować ew czy gdzieś dostanę oryginały. Bardzo proszę o pomoc.
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » 28 paź 2015, 06:24
ja u siebie miałem skrzynię z uniaka i mi pasowały na półos ale sposób mocowania na skrzyni był inny (nie przykręcana tylko nasuwana i skręcana opaską)
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
Marcin1
- Użytkownik
- Posty: 24
- Rejestracja: 06 maja 2015, 14:45
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin1 » 28 paź 2015, 19:52
Może wiesz gdzie mogę kupić te uszczelniacze do zastavy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości