Yugo EFI 65 S

Tu piszemy na tematy luźno powiązane lub w ogóle nie związane z Zastavami
Mak
Obiecujący użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2014, 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Yugo EFI 65 S

Post autor: Mak » 18 lis 2015, 22:43

Czy ktoś wie coś na temat wersji Yugo EFI 65 S? Jest wspomniana na niemieckiej Wikipedii:
Yugo 65EFIs - 48 kW 1,3 l (1301 cm³) - Multi-Point Motronic Electronic Fuel Injection (EFI) Bosch - tiefer gelegt um 40 mm, Glashubdach und teilweise Lederlenkrad von Raid
w starym Auto Bildzie był kiedyś test:
http://www.autotest-versand.de/dynbilde ... 3_norm.jpg
Czy jest coś po czym można na 100% stwierdzić, że dane auto jest taką odmianą? W jakich latach było oferowane, na jakich rynkach? Czy może ktoś ma dostęp do jakiś prospektów, bądź Auto Bilda 33/1990?

Prawdopodobnie zdjęcie takiego auta:
http://auta5p.eu/katalog/yugo/yugo_03.jpg
http://auta5p.eu/katalog/yugo/yugo_04.jpg

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 19 lis 2015, 17:36

Witam,

Ja coś wiem :)
A co Kolegę interesuje ?
--
Pozdrawiam

Mak
Obiecujący użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2014, 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mak » 19 lis 2015, 21:18

Chciałbym sprawdzić czy pewne Yugo to zwykłe 65, czy właśnie 65 S. Ma alufelgi Yugo, skórzaną kierownice, szyberdach, wtrysk, rok produkcji 1990 - 1991 /jak to sprawdzić dokładnie?/, atrapę ze światłami przeciwmgielnymi, pasy bezpieczeństwa na kanapie. Podobno był sprowadzony z Niemiec.

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 19 lis 2015, 21:25

Prawdopodobnie jest to 65S.

Najprawdopodobniej będzie to 1991 rok.
Rok produkcji możesz sprawdzić na szybach i na pasach , ewentulanie na wykładzinie lub na elementach plastikowych, których w tym samochodzie jest pełno.
Nawet na kolektorze ssącym przy napisie Yugo EFI będziesz mógł zobaczyć odlany rok produkcji (jedna cyfra).
Jedyne co mnie dziwi to światła przeciwmgielne w atrapie.

[ Dodano: 2015-11-19, 21:41 ]
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To jest zwykły Y.
--
Pozdrawiam

Mak
Obiecujący użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2014, 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mak » 19 lis 2015, 21:48

Dziękuję za szybką odpowiedź. Znaczek "S" wyglądał tak jak na tym czerwonym, płaska biała literka? We wspomnianym przeze mnie aucie, na klapie bagażnika ostał się tylko napis "Yugo", pod światło widać cień "EFI". Klapa była malowana.
Przeciwmgielne sprawdzę jakiej są firmy, atrapa wygląda tak jak w tym 45:
http://img2.sprzedajemy.pl/1000x901c_za ... 002792.jpg
włącznik jest klawiszowy, z zieloną, małą kontrolką.
Tylne boczne szyby uchylne, szyby w drzwiach jednoczęściowe i dwa lusterka zewnętrzne.

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 22 lis 2015, 21:53

Jednak zderzak powinienes miec szeroki a lampy wlasnie w zderzaku a nie w atrapie.
W 1991 roku byl juz lift dla eksportowych wersji.
Ogolnie to mysle,ze interesujesz sie bardzo ciekawa wersja tego auta .
Sprawdz przy kupnie V bieg bo czesto pada.
--
Pozdrawiam

Mak
Obiecujący użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2014, 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mak » 23 lis 2015, 21:34

W aucie słabo wchodzi trzeci bieg, ale generalnie jeździ. W weekend postaram się wrzucić jakieś jego zdjęcia, jedym kołem już było na złomie.
To białe Yugo to Twoje? Jaki rok, jaki stan i jaka jego historia? :)

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 24 lis 2015, 16:51

To akurat nie moje auto :)
Stoi w Niemczech :)
Stoi od 1991 roku.

Pozdrawiam
--
Pozdrawiam

Mak
Obiecujący użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2014, 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Mak » 05 gru 2015, 15:47

Udało mi się w końcu zrobić kilka zdjęć auta. Na zdjęciach jest mokre, było na szybkiej myjce.
Ogólnie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Szyby - mocno porysowane /da się coś odczytać z tego?/:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wlew paliwa /od czego może pasować zamek i czy zakrętka jest jaka być powinna/? Na klapce napis po niemiecku:
Obrazek Obrazek Obrazek

Wnętrze - stara deska, podświetlane światłowodem klawisze, regulacja podświetlenia pokrętłem, regulacja wysokości świateł jak w Damisowych. Fotele odchylane przyciskiem w ich tylnej częsci, nie rączką w oparciu. Szyberdach - Olympic. Kierownica przybliżona.
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Atrapa i halogeny firmy Wipac:
Obrazek Obrazek Obrazek

Pod maską:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Czy na podstawie tych zdjęć da się określić czy to Yugo to "S"?

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 05 gru 2015, 20:21

zamek od Poloneza podejdzie
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 13 gru 2015, 20:30

Jest to niemiecka wersja ale czy "s" trudno powiedziec.
Kierownica niezwykła , oryginalna , można było ją dokupić w salonie.
--
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości