Kto ma jeszcze Zastave?
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Kto ma jeszcze Zastave?
Proponuje taki temat z ciekawości. Interesuje mnie ( i pewnie nie tylko mnie) Ile jeszcze osób zagląda na nasze forum i ilu z nas ma jeszcze Zastavkę, a także w jakim stanie są masze autka. Nie wstydźmy się tego jak wyglądają nasze autka. Wstawiajmy zdjęcie z krótką informacją o autku.
To ja zacznę. Mam obecnie teoretycznie 3 Zastavy:
Zielona:
Autko kupione z myślą dawcy części, ale okazało się w bardzo dobrym stanie i żal było ciąć. Tak prezentowała się w na moim ślubie w sierpniu 2012r. Do dziś nie za bardzo się zmieniła.
Czerwona:
Moja pierwsza Zastava jeszcze żyje i czeka na odbudowę, tylko pojęcie czasu u mnie jakoś ostatnio jest bardzo napięte.
Pomarańczowa:
Została zakupiona z myślą o remoncie mojej czerwonej. Zamierzam z tych 2 aut złożyć jedno. Zwłaszcza że ta Zastava nie ma niemal żadnej mechaniki, to prawie gołe nadwozie (podwozie też nie ma :P)
To ja zacznę. Mam obecnie teoretycznie 3 Zastavy:
Zielona:
Autko kupione z myślą dawcy części, ale okazało się w bardzo dobrym stanie i żal było ciąć. Tak prezentowała się w na moim ślubie w sierpniu 2012r. Do dziś nie za bardzo się zmieniła.
Czerwona:
Moja pierwsza Zastava jeszcze żyje i czeka na odbudowę, tylko pojęcie czasu u mnie jakoś ostatnio jest bardzo napięte.
Pomarańczowa:
Została zakupiona z myślą o remoncie mojej czerwonej. Zamierzam z tych 2 aut złożyć jedno. Zwłaszcza że ta Zastava nie ma niemal żadnej mechaniki, to prawie gołe nadwozie (podwozie też nie ma :P)
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- schab
- Użytkownik
- Posty: 44
- Rejestracja: 11 maja 2007, 08:57
- Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa
- Kontakt:
Witaj w klubie !
Mój syn 5 lat temu zrobił blachę, polakierował, wrzucił silnik i skrzynię i od tej pory Zosia stoi w garażu przykryta plandeką ...
Nawiasem mówiąc - z tego zdjęcia została tylko Zastava i firmowa Panda - choć ta już jest na wykończeniu ...
Mój syn 5 lat temu zrobił blachę, polakierował, wrzucił silnik i skrzynię i od tej pory Zosia stoi w garażu przykryta plandeką ...
Nawiasem mówiąc - z tego zdjęcia została tylko Zastava i firmowa Panda - choć ta już jest na wykończeniu ...
Były:3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4; Alfa 156 SW 2,0 JTS Są: (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Moja pierwsza Zastava niezmiennie jest ze mną, może w przyszłym roku w końcu otrzyma świeży lakier maski dachu i klapy, na wymianę czeka skrzynia na fabrycznie nową
http://img818.imageshack.us/img818/189/zastavad.jpg
Moja czerwona nadal cieszy oczy, czeka na wymianę poduszki pod silnikiem :) , przeszła II remont silnika (szlif wału, wymiana panewek)
http://img585.imageshack.us/img585/6176/200ne.jpg
i mój ostatni nabytek fabrycznie nowa Zastava Confort
http://img265.imageshack.us/img265/3672/201yj.jpg
Jeszce mogę wspomnieć o 2 Zastavach jakie miałem bardzo krótko
1. gdy miałem kremową i czerwoną - miałem taką bordową kompletny wrak, prze ok 4 miesiące rozebrana na częsci - bo miała dużo nowych wsadzonych, zezłomowana.
2. Kolejna Zastava kremowa, w zasadzie kompletna z padniętą uszczelką pod głowią i spalonym sprzęgłem nie miałem czasu się nią zająć poszła niestety na złom.
http://img818.imageshack.us/img818/189/zastavad.jpg
Moja czerwona nadal cieszy oczy, czeka na wymianę poduszki pod silnikiem :) , przeszła II remont silnika (szlif wału, wymiana panewek)
http://img585.imageshack.us/img585/6176/200ne.jpg
i mój ostatni nabytek fabrycznie nowa Zastava Confort
http://img265.imageshack.us/img265/3672/201yj.jpg
Jeszce mogę wspomnieć o 2 Zastavach jakie miałem bardzo krótko
1. gdy miałem kremową i czerwoną - miałem taką bordową kompletny wrak, prze ok 4 miesiące rozebrana na częsci - bo miała dużo nowych wsadzonych, zezłomowana.
2. Kolejna Zastava kremowa, w zasadzie kompletna z padniętą uszczelką pod głowią i spalonym sprzęgłem nie miałem czasu się nią zająć poszła niestety na złom.
BG
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
ja również nadal posiadam swoja zastawę. Generalnie od momentu zakupu czyli sierpień 2010 nieprzerwanie trwa jej jakiś tam remont. Ostatnio z większych praco to wymienione progi poprawiony spod w okolicach zbiornika paliwa. Teraz 4 miesiące bylem nieobecny z powodu praktyk a przed wyjazdem nie dałem rady już postawić jej na kola. Teraz święta a po świętach jak pogoda w miarę dopisze plan jest stawiać ja na kola i chyba już powoli zabierać się za przygotowania do lakierowania no i potem to już ja składać.
Zdjęcia zrobione dzisiaj tak na szybko (telefonem):
Zdjęcia zrobione dzisiaj tak na szybko (telefonem):
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
No u mnie Zastavy się zamieniły rolami, bo moja biała 101 jak zawsze była w stanie gotowości pełnym błysku i świetności, tak od ponad dwóch lat jest w hibernacji przez moją głupotę i mały wypadek
Na tą chwilę ma zmieniony przód i stoi zasypana rupieciami od 128 coupe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się ją przewieźć do nowej dziupli (ostatnio słabo było z miejscem)... Przez te czasy wszystko się pozmieniało i nie ma warunków pt. robota w szopie, tylko jest porządna hala, gdzie jest 3-faza, porządne światło, jako-takie ogrzewanie, woda, WC itp.
Biała 101
Z kolei mój Mediteran w Czerwcu oficjalnie powrócił na drogi pierwszy raz od 2008r. W 2009r. auto było prawie skończone, wystarczyło poprawić elektrykę, złożyć wnętrze i zrobić hamulce. Z tego powodu, że moje auta stacjonowały w miejscu oddalonym o 45km od mojego miejsca zamieszkania, i pracowałem, mając dodatkowo do utrzymania współczesny samochód, to albo brak czasu, albo kasy spowodowały to, że auto prawie do końca 2012r. stało nie ruszane, z czego ostatnie 1,5 roku pod chmurą, gdzie auto obrosło już mchem...
W połowie 2012r. zmieniło się to, że dostałem u kumpla miejsce warsztatowe 11km od domu, w którym nie dość że warunki pracy zmotywowały do roboty, to jeszcze mała odległość. Chwilę po tym, przyprowadziłem od Irka (Iru63) i Łukasza (Lucaso27) z Chojnowa moje 128 Coupe, które też stało i wadziło Chłopakom w warsztacie prawie dwa lata. Jakiś czas później (grudzień 2012) z Kowal (mojej własnej, pierwszej dziupli) przyprowadziłem Mediterana, który był już dosłownie obrazem nędzy i rozpaczy... W kilka miesięcy później auto wróciło do życia i jest w stanie gotowości do pracy nawet w tej chwili.
A tak mniej więcej wygląda 1/4 hali, którą wynajmujemy:
Ja sam też się troszkę zestarzałem i nie jestem już tym nastolatkiem, który przyjeżdżał na zloty
Na tą chwilę ma zmieniony przód i stoi zasypana rupieciami od 128 coupe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się ją przewieźć do nowej dziupli (ostatnio słabo było z miejscem)... Przez te czasy wszystko się pozmieniało i nie ma warunków pt. robota w szopie, tylko jest porządna hala, gdzie jest 3-faza, porządne światło, jako-takie ogrzewanie, woda, WC itp.
Biała 101
Z kolei mój Mediteran w Czerwcu oficjalnie powrócił na drogi pierwszy raz od 2008r. W 2009r. auto było prawie skończone, wystarczyło poprawić elektrykę, złożyć wnętrze i zrobić hamulce. Z tego powodu, że moje auta stacjonowały w miejscu oddalonym o 45km od mojego miejsca zamieszkania, i pracowałem, mając dodatkowo do utrzymania współczesny samochód, to albo brak czasu, albo kasy spowodowały to, że auto prawie do końca 2012r. stało nie ruszane, z czego ostatnie 1,5 roku pod chmurą, gdzie auto obrosło już mchem...
W połowie 2012r. zmieniło się to, że dostałem u kumpla miejsce warsztatowe 11km od domu, w którym nie dość że warunki pracy zmotywowały do roboty, to jeszcze mała odległość. Chwilę po tym, przyprowadziłem od Irka (Iru63) i Łukasza (Lucaso27) z Chojnowa moje 128 Coupe, które też stało i wadziło Chłopakom w warsztacie prawie dwa lata. Jakiś czas później (grudzień 2012) z Kowal (mojej własnej, pierwszej dziupli) przyprowadziłem Mediterana, który był już dosłownie obrazem nędzy i rozpaczy... W kilka miesięcy później auto wróciło do życia i jest w stanie gotowości do pracy nawet w tej chwili.
A tak mniej więcej wygląda 1/4 hali, którą wynajmujemy:
Ja sam też się troszkę zestarzałem i nie jestem już tym nastolatkiem, który przyjeżdżał na zloty
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
No ja miałem, mam i mieć będę cały czas :D Zdania nie zmieniłem, u mnie ma dożywocie ;)
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
U mnie też jeszcze istnieje. Niestety wiele zwrotów życiowych pozmieniało troche u mnie i tak od jakiegos roku stoi i powiedzmy powraca do sprawności jezdnych i fizyczno wyglądowych między naprawami i remontami innych wehikułów do poruszania sie po drogach. Pokazywać nie ma co, bo chyba każdy widział zastave w rozsypce.
...::zastii rzadzi, zastii, radzi, zastii nigdy cie niezdradzi::...
for ever zastava...
for ever zastava...
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Czyli jak na razie doliczyłem się 11 Zastav w lepszym lub gorszym stanie, z czego jakieś 4 jeżdżące. Do tego stanu można dopisać Marcela "Lusie" która też jeździ.
A jak z resztą?
A jak z resztą?
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
I ja mam Zastave.
Autko od początku w jednej rodzinie zakupione w lipcu 1980 w krakowskim Polmozbycie, ja ją przejąłem w 2012 roku gdy to ciotka z racji wieku nie była w stanie już nią jeździć. Autko pochodzi z samego Zakopanego, od zawsze stała na dworze ale zimą był jeżdżona tylko w przypadkach konieczności. Dzięki temu progi nadal zdrowe jak dzwon, no i dzięki nieszczęsnemu bitexowi we wszystkich profilach (latem w upalne dni nadal wypływa z nich). W zeszłym roku przeszłą renowację blacharki, zostały wymienione przednie błotniki , pas i maska. Wyspawane tylne nadkola (tam niestety został wypłukany bitex przez wodę rozbryzgiwaną przez koła, oraz pomniejsze naprawy blacharskie.
Teraz drobny przegląd silnika i podzespołów, na wiosnę mam nadzieję wymienić sprzęgło.
Przed robotą
Stan obecny
Autko od początku w jednej rodzinie zakupione w lipcu 1980 w krakowskim Polmozbycie, ja ją przejąłem w 2012 roku gdy to ciotka z racji wieku nie była w stanie już nią jeździć. Autko pochodzi z samego Zakopanego, od zawsze stała na dworze ale zimą był jeżdżona tylko w przypadkach konieczności. Dzięki temu progi nadal zdrowe jak dzwon, no i dzięki nieszczęsnemu bitexowi we wszystkich profilach (latem w upalne dni nadal wypływa z nich). W zeszłym roku przeszłą renowację blacharki, zostały wymienione przednie błotniki , pas i maska. Wyspawane tylne nadkola (tam niestety został wypłukany bitex przez wodę rozbryzgiwaną przez koła, oraz pomniejsze naprawy blacharskie.
Teraz drobny przegląd silnika i podzespołów, na wiosnę mam nadzieję wymienić sprzęgło.
Przed robotą
Stan obecny
Mediteran '80
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Zdjątko naprawdę ładne.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Tak, próbowałem zaoszczędzić parę groszy, nie wzięli jej ze względu na okres jaki wtedy Zocha miała (cóż kobiety tak czasem mają, że czasem im cieknie):)
Ale z drugiej strony cieszę sie, że to ja ją odnowiłem, że zrobiłem ją jak ja chciałem i że dziś daje mi ogrom satysfakcji i jestem z niej dumny :)
Ale z drugiej strony cieszę sie, że to ja ją odnowiłem, że zrobiłem ją jak ja chciałem i że dziś daje mi ogrom satysfakcji i jestem z niej dumny :)
Mediteran '80
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
To wyzywam Cię na pojedynek :DMarek M. pisze:Mój pilot mówi że "to będzie najszybciejsza Zastava"
Z tym, że nie wiem czy DMTR-a zdążę ogarnąć :D
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości