problemy techniczne i porady
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: sobota 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » sobota 29 gru 2012, 16:13
przestwaiłem rozrzad o 1 ząbek w druga strone i jest juz ok. równo pracuje i ładnie pali.
a ten regulator pózniej jak podłączyć?
taki czy jakis inny?
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » niedziela 30 gru 2012, 00:04
kup tak jak ci mówie regulator z szczotkami do Fiata ritmo 1300/1500 z alternatorm bosha, odkręcasz stary szczotko trzymacz wkręcasz w jego miejsce nowy z wbudowanym regulatorem i nic innego nie robisz
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: sobota 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » niedziela 30 gru 2012, 12:32
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » niedziela 30 gru 2012, 21:05
tak
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: sobota 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » niedziela 30 gru 2012, 23:02
czyli wkręcamy tylko regulator nowy zamiast szczotek i zew regulator i przewody (3 które do niego idą) porostu olewamy?
ja mam alternator Jugosławia. beda pasował taki regulator?
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » niedziela 30 gru 2012, 23:18
Przykręcasz ten nowy szczotkotrzymacz z wbudowanym regulatorem no i podłączasz ten gruby kabel co idzie do akumulatora (duża wsuwka) i ten co idzie na kontrolkę w liczniku - fioletowo czarny ( bez tego nie będzie ładowania) i to wszystko
Zastava 1600 DOHC
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: sobota 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » poniedziałek 31 gru 2012, 13:33
okej
dzieki za pomoc
-
internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
-
Kontakt:
Post
autor: internet » czwartek 03 sty 2013, 10:27
roźek pisze:Przykręcasz ten nowy szczotkotrzymacz z wbudowanym regulatorem no i podłączasz ten gruby kabel co idzie do akumulatora (duża wsuwka) i ten co idzie na kontrolkę w liczniku - fioletowo czarny ( bez tego nie będzie ładowania) i to wszystko
Ewentualnie robisz tak ja albo Marcelek - mieniasz alternator na mocniejszy np z cieniasa i masz dodatkowe ampery :)
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » piątek 04 sty 2013, 06:30
ja polecam z Tipo
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: MARAS » sobota 05 sty 2013, 22:38
Może być i z yugo. Seria ma bodajże 34A a z yugola 55. Jak się mylę to mnie poprawcie
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » sobota 05 sty 2013, 22:56
a ja polecam z fiata bravo 110A
Zastava 1600 DOHC
-
MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: MARAS » sobota 05 sty 2013, 23:01
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
-
walus501
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: sobota 15 wrz 2012, 07:23
- Lokalizacja: klr
-
Kontakt:
Post
autor: walus501 » niedziela 06 sty 2013, 12:20
kupiłem regulator za 30 zł i tez ładuje. nie jest zle
-
turlacz
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 12 lis 2012, 14:42
- Lokalizacja: wawa
-
Kontakt:
Post
autor: turlacz » środa 20 mar 2013, 20:52
Słuchajcie nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj.
Mam problem z odpalaniem Zośki na zimnym silniku, większe lub mniejsze wyciągnięcie dźwigni ssania nie pomaga.
Dopiero po wstrzyknięciu ok 4ml benzyny do gaźnika powoduje natychmiastowe uruchomienie silnika na ok 5 sec( do momentu wypalenia podanego paliwa) po 3-4 takich próbach samochód pracuje prawidłowo i ssanie Działa.
Rozebrałem i przeczyściłem gaźnik- przedmuchałem sprężonym powietrzem - lecz bez poprawy.
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » środa 20 mar 2013, 21:11
dobrze poskładane dźwigienki ssania? siłownik podciśnieniowy uchylający przepustnice ssania sprawny?
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » środa 20 mar 2013, 22:47
zanim odpalisz to pociśnij kilka razy pedałem gazu - wtedy przyspieszaczem nalejesz trochę paliwa i nie musisz biegać ze strzykawką
Zastava 1600 DOHC
-
JurekC
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 293
- Rejestracja: piątek 08 cze 2007, 08:59
- Lokalizacja: Sulejówek
-
Kontakt:
Post
autor: JurekC » czwartek 21 mar 2013, 07:27
Sprawdź położenie przepustnicy ssania przy całkiem wyciągniętym ssaniu. Zdejmij pokrywę filtra powietrza i wyciągnij ssanie - popatrz w gaźnik. Przepustnica powinna być całkowicie zamknięta. Jeśli jest nie domknięta to ssanie nie zadziała. Wyregulować to możesz przesuwając pancerz linki ssania w uchwycie przy gaźniku.
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » czwartek 21 mar 2013, 11:01
No i przepustnica główna powinna się lekko uchylić do tego pompka podciśnieniowa powinna uchylać przepustnicę ssania po odpaleniu
Zastava 1600 DOHC
-
turlacz
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 12 lis 2012, 14:42
- Lokalizacja: wawa
-
Kontakt:
Post
autor: turlacz » czwartek 21 mar 2013, 22:44
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany, powodem braku ssania była źle ustawiona linka od przepustnicy ssania,
[ Dodano: 2013-04-24, 11:50 ]
Hej,
Mam pytanie odnośnie luzu zaworowego jaki powinien być ponieważ znalazłem sprzeczne informacje czy dla ssącego powinno być 0,4mm a wydechowego 0,5mm??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość