Witam z moją Zastavą '78
Witam z moją Zastavą '78
Bardziej ten post pasowałby do jakiegoś działu 'przywitaj się':)
Jakoś tydzień temu kupiłem Zastavę 1100p z myślą o tegorocznym rajdzie Złombol, jak i do codziennego użytku (bo przynajmniej naprawić się to da:). Blachę ma zdrową, jedna mała dziura w progu + powierzchowne plamki. Podłoga lepsza niż w mercedesie '87:)
Mechanicznie to nie wiem, jeszcze się nie znam, wiem, że nie kręci się prawe przednie koło (zapieczony hamulec?), lewe prawie nie ma łożyska (idzie już zamówione z allegro.) Do tego nieważne ile bym jeździł, nie mogę wyłączyć ssania bo zdycha (w sobotę na regulację, muszę zobaczyć jak to się robi). Póki co wymieniłem olej, świece, kable i filtr powietrza, dzięki czemu spalanie spadło z 12 do 10:D
Do tego biegi czasem ciężko wchodzą, mam nadzieję, że to ogarnę jakoś kombinując z wybierakiem (w seat ibiza/fiat 127 się dało).
A co do wrażeń, to jadąc tym autem jestem bardziej ucieszony niż jak kupiłem tego nieszczęsnego mercedesa, z mocniejszym silnikiem, wyposażeniem itd (wtedy jeszcze działał:P)
Nie mam zdjęć jeszcze, nie mam kiedy zrobić, więc poglądowy link z allegro (tak, to ta):
http://moto.allegro.pl/zastawa-1100p-sw ... 41418.html
Pozdrawiam wszystkich Zastavionych:)
Jakoś tydzień temu kupiłem Zastavę 1100p z myślą o tegorocznym rajdzie Złombol, jak i do codziennego użytku (bo przynajmniej naprawić się to da:). Blachę ma zdrową, jedna mała dziura w progu + powierzchowne plamki. Podłoga lepsza niż w mercedesie '87:)
Mechanicznie to nie wiem, jeszcze się nie znam, wiem, że nie kręci się prawe przednie koło (zapieczony hamulec?), lewe prawie nie ma łożyska (idzie już zamówione z allegro.) Do tego nieważne ile bym jeździł, nie mogę wyłączyć ssania bo zdycha (w sobotę na regulację, muszę zobaczyć jak to się robi). Póki co wymieniłem olej, świece, kable i filtr powietrza, dzięki czemu spalanie spadło z 12 do 10:D
Do tego biegi czasem ciężko wchodzą, mam nadzieję, że to ogarnę jakoś kombinując z wybierakiem (w seat ibiza/fiat 127 się dało).
A co do wrażeń, to jadąc tym autem jestem bardziej ucieszony niż jak kupiłem tego nieszczęsnego mercedesa, z mocniejszym silnikiem, wyposażeniem itd (wtedy jeszcze działał:P)
Nie mam zdjęć jeszcze, nie mam kiedy zrobić, więc poglądowy link z allegro (tak, to ta):
http://moto.allegro.pl/zastawa-1100p-sw ... 41418.html
Pozdrawiam wszystkich Zastavionych:)
Wiem, ze za duzo, jutro jade do warsztatu od gaznikow, coby mi to wyregulowala pani mechanik. Prawdopodobnie pozwoli mi patrzec sobie na rece, wiecsie sam naucze. A dzisiaj przyszla mi lampa stroboskopowa z allegro i bede probowal zaraz sam zrobic:) No i zapieczony hamulec jakos bede dzisiaj ogarnial z pomoca taty:)
P.S. to 10 to przy tempie emeryta mialem, ale caly czas na ssaniu (inaczej gasnie)
P.S. to 10 to przy tempie emeryta mialem, ale caly czas na ssaniu (inaczej gasnie)
powiesz ile Cię skasuje..... oryginalny gaźnik zasravy jest prosty jak kobieta, dwie śruby regulacyjne jedna w podstawie od tyłu silnika do składu mieszanki (ja zawsze wkręcałem na maksa i wykręcałem 3/4 obrotu) i od wolnych obrotów..., a do zapłonu żadna syfiasta lampa stroboskopowa... niepotrzebnie wydana kasa, wystarczy 13tka żarówka na dwóch przewodach szczelinomierz i śrubokręt płaski, regulacje zapłonu i gaźnika wykonasz sam pod blokiem w przeciągu góra godziny
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 sie 2010, 17:44
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Kontakt:
do tematu o maryśce
JEŚLI CHODZI O KOŁA PRZEDNIE I ŁOŻYSKA TO W FABRYCE ŁOŻYSK TOCZNYCH W KRAŚNIKU MOŻNA ZAMÓWIĆ NOWE I TANIEJ NIŻ NA ALEGRO I MASZ GWARANCJE
HAMULCE KUP NOWE TŁOCZKI Z ZESTAWEM NAPRAWCZYM USZCZELNIACZY LINKI HAMULCA TYLNIEGO WYMONTUJ I NAPUŚĆ OLEJU W PANCESZ I SPRAWDZ SPRĘŻYNKI POD BĘBNAMI I ŚREDNICE BĘBNÓW WEWN?TRZ JAK BĘDZIESZ MIAŁ JAKIEŚ PYTANIA TO WAL NA EMAIL karol32koszalin@wp.pl ja te problemy przeszłem w latach 2007-2009 a teraz emerytka pali tylko 7,5-8 na trasie
9-9,5 miasto asilnik ma ok.180000 km.przebiegu
HAMULCE KUP NOWE TŁOCZKI Z ZESTAWEM NAPRAWCZYM USZCZELNIACZY LINKI HAMULCA TYLNIEGO WYMONTUJ I NAPUŚĆ OLEJU W PANCESZ I SPRAWDZ SPRĘŻYNKI POD BĘBNAMI I ŚREDNICE BĘBNÓW WEWN?TRZ JAK BĘDZIESZ MIAŁ JAKIEŚ PYTANIA TO WAL NA EMAIL karol32koszalin@wp.pl ja te problemy przeszłem w latach 2007-2009 a teraz emerytka pali tylko 7,5-8 na trasie
9-9,5 miasto asilnik ma ok.180000 km.przebiegu
TO MOJA ZOŚKA SIERPIEŃ 2010 MA OBECNIE 32LATA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość