Witam z moją Zastavą '78
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: poniedziałek 10 sty 2011, 11:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam z moją Zastavą '78
Bardziej ten post pasowałby do jakiegoś działu 'przywitaj się':)
Jakoś tydzień temu kupiłem Zastavę 1100p z myślą o tegorocznym rajdzie Złombol, jak i do codziennego użytku (bo przynajmniej naprawić się to da:). Blachę ma zdrową, jedna mała dziura w progu + powierzchowne plamki. Podłoga lepsza niż w mercedesie '87:)
Mechanicznie to nie wiem, jeszcze się nie znam, wiem, że nie kręci się prawe przednie koło (zapieczony hamulec?), lewe prawie nie ma łożyska (idzie już zamówione z allegro.) Do tego nieważne ile bym jeździł, nie mogę wyłączyć ssania bo zdycha (w sobotę na regulację, muszę zobaczyć jak to się robi). Póki co wymieniłem olej, świece, kable i filtr powietrza, dzięki czemu spalanie spadło z 12 do 10:D
Do tego biegi czasem ciężko wchodzą, mam nadzieję, że to ogarnę jakoś kombinując z wybierakiem (w seat ibiza/fiat 127 się dało).
A co do wrażeń, to jadąc tym autem jestem bardziej ucieszony niż jak kupiłem tego nieszczęsnego mercedesa, z mocniejszym silnikiem, wyposażeniem itd (wtedy jeszcze działał:P)
Nie mam zdjęć jeszcze, nie mam kiedy zrobić, więc poglądowy link z allegro (tak, to ta):
http://moto.allegro.pl/zastawa-1100p-sw ... 41418.html
Pozdrawiam wszystkich Zastavionych:)
Jakoś tydzień temu kupiłem Zastavę 1100p z myślą o tegorocznym rajdzie Złombol, jak i do codziennego użytku (bo przynajmniej naprawić się to da:). Blachę ma zdrową, jedna mała dziura w progu + powierzchowne plamki. Podłoga lepsza niż w mercedesie '87:)
Mechanicznie to nie wiem, jeszcze się nie znam, wiem, że nie kręci się prawe przednie koło (zapieczony hamulec?), lewe prawie nie ma łożyska (idzie już zamówione z allegro.) Do tego nieważne ile bym jeździł, nie mogę wyłączyć ssania bo zdycha (w sobotę na regulację, muszę zobaczyć jak to się robi). Póki co wymieniłem olej, świece, kable i filtr powietrza, dzięki czemu spalanie spadło z 12 do 10:D
Do tego biegi czasem ciężko wchodzą, mam nadzieję, że to ogarnę jakoś kombinując z wybierakiem (w seat ibiza/fiat 127 się dało).
A co do wrażeń, to jadąc tym autem jestem bardziej ucieszony niż jak kupiłem tego nieszczęsnego mercedesa, z mocniejszym silnikiem, wyposażeniem itd (wtedy jeszcze działał:P)
Nie mam zdjęć jeszcze, nie mam kiedy zrobić, więc poglądowy link z allegro (tak, to ta):
http://moto.allegro.pl/zastawa-1100p-sw ... 41418.html
Pozdrawiam wszystkich Zastavionych:)
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: poniedziałek 10 sty 2011, 11:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wiem, ze za duzo, jutro jade do warsztatu od gaznikow, coby mi to wyregulowala pani mechanik. Prawdopodobnie pozwoli mi patrzec sobie na rece, wiecsie sam naucze. A dzisiaj przyszla mi lampa stroboskopowa z allegro i bede probowal zaraz sam zrobic:) No i zapieczony hamulec jakos bede dzisiaj ogarnial z pomoca taty:)
P.S. to 10 to przy tempie emeryta mialem, ale caly czas na ssaniu (inaczej gasnie)
P.S. to 10 to przy tempie emeryta mialem, ale caly czas na ssaniu (inaczej gasnie)
- Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
powiesz ile Cię skasuje..... oryginalny gaźnik zasravy jest prosty jak kobieta, dwie śruby regulacyjne jedna w podstawie od tyłu silnika do składu mieszanki (ja zawsze wkręcałem na maksa i wykręcałem 3/4 obrotu) i od wolnych obrotów..., a do zapłonu żadna syfiasta lampa stroboskopowa... niepotrzebnie wydana kasa, wystarczy 13tka żarówka na dwóch przewodach szczelinomierz i śrubokręt płaski, regulacje zapłonu i gaźnika wykonasz sam pod blokiem w przeciągu góra godziny
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela 08 sie 2010, 17:44
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Kontakt:
do tematu o maryśce
JEŚLI CHODZI O KOŁA PRZEDNIE I ŁOŻYSKA TO W FABRYCE ŁOŻYSK TOCZNYCH W KRAŚNIKU MOŻNA ZAMÓWIĆ NOWE I TANIEJ NIŻ NA ALEGRO I MASZ GWARANCJE
HAMULCE KUP NOWE TŁOCZKI Z ZESTAWEM NAPRAWCZYM USZCZELNIACZY LINKI HAMULCA TYLNIEGO WYMONTUJ I NAPUŚĆ OLEJU W PANCESZ I SPRAWDZ SPRĘŻYNKI POD BĘBNAMI I ŚREDNICE BĘBNÓW WEWN?TRZ JAK BĘDZIESZ MIAŁ JAKIEŚ PYTANIA TO WAL NA EMAIL karol32koszalin@wp.pl ja te problemy przeszłem w latach 2007-2009 a teraz emerytka pali tylko 7,5-8 na trasie
9-9,5 miasto asilnik ma ok.180000 km.przebiegu
HAMULCE KUP NOWE TŁOCZKI Z ZESTAWEM NAPRAWCZYM USZCZELNIACZY LINKI HAMULCA TYLNIEGO WYMONTUJ I NAPUŚĆ OLEJU W PANCESZ I SPRAWDZ SPRĘŻYNKI POD BĘBNAMI I ŚREDNICE BĘBNÓW WEWN?TRZ JAK BĘDZIESZ MIAŁ JAKIEŚ PYTANIA TO WAL NA EMAIL karol32koszalin@wp.pl ja te problemy przeszłem w latach 2007-2009 a teraz emerytka pali tylko 7,5-8 na trasie
9-9,5 miasto asilnik ma ok.180000 km.przebiegu
TO MOJA ZOŚKA SIERPIEŃ 2010 MA OBECNIE 32LATA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości