jak najwygodniej wrzucić silnik do auta
jak najwygodniej wrzucić silnik do auta
Opcja jest tylko jedna - dołem - bo dach garażu jest blaszany, a silnik troszeńkę jednak waży - i tak jaki sposób:
- skrzynia i półośki zostają na miejscu, wpycham silnik pod auto i tam łączę go ze skrzynią
- skrzynię odpinam razem z półośkami - odpinam je od strony piasty, spinam przed autem, i całość wpycham pod auto i podnoszę
- skrzynię odpinam, ale półoski zostają przypięte do piast, natomiast są odpięte od strony skrzyni, spinam to przed autem i później wpycham i łączę z resztą pod autem
jaki sposób najwygodniejszy?
dodam, że stary silnik wytargałem spod auta, skrzynia z półośkami została na swoich miejscach
- skrzynia i półośki zostają na miejscu, wpycham silnik pod auto i tam łączę go ze skrzynią
- skrzynię odpinam razem z półośkami - odpinam je od strony piasty, spinam przed autem, i całość wpycham pod auto i podnoszę
- skrzynię odpinam, ale półoski zostają przypięte do piast, natomiast są odpięte od strony skrzyni, spinam to przed autem i później wpycham i łączę z resztą pod autem
jaki sposób najwygodniejszy?
dodam, że stary silnik wytargałem spod auta, skrzynia z półośkami została na swoich miejscach
nie posiadam żurawia pełna partyzantka
moje narzędzia do wrzucania silnika, to lewarek hydrauliczny, taka żaba na kółkach x1, lewarek trapezowy x1, lewarek od fiata cinquecento x1. Mam jeszcze od zastavy, ale on się nie przyda. do tego mam kilka desek, opon i cegieł. Tak wrzucałem silnik do cc, tyle, że on jest z 2x lżejszy od tego od zastavy
moje narzędzia do wrzucania silnika, to lewarek hydrauliczny, taka żaba na kółkach x1, lewarek trapezowy x1, lewarek od fiata cinquecento x1. Mam jeszcze od zastavy, ale on się nie przyda. do tego mam kilka desek, opon i cegieł. Tak wrzucałem silnik do cc, tyle, że on jest z 2x lżejszy od tego od zastavy
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Dasz radę, ja też sam wyciągałem już kilka razy cały zespół napędowy z zastavy i to na świeżym powietrzu na nieutwardzonym gruncie :)
Wciskaj od dołu skrzynię z silnikiem bez półosiek, gaźnika, zapłonu, alternatora i rozrusznika - będzie prościej.
Wciskaj od dołu skrzynię z silnikiem bez półosiek, gaźnika, zapłonu, alternatora i rozrusznika - będzie prościej.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Tak właśnie zrobiłem. Nawet auta nie musiałem podnosić, pod ukosem weszło
http://www.klubzastava.pl/forum/viewtop ... 3292#23292
http://www.klubzastava.pl/forum/viewtop ... 3292#23292
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości