Ściąga w prawo
Ściąga w prawo
Witam
Mam problem ze swoją Zastavą,
otóż auto ma zrobione przednie zawieszenie w 90%, pozostały jedynie stare (lecz sprawne) końcówki drążków kierowniczych, gdyż nowych nigdzie nie namierzyłem, wymienione zostały gumy wszelakie, amortyzatory, zbieżność ustawiona na laserach a mimo to przy mocnym ruszaniu, strasznie mocno ściąga mnie w prawo.
Podczas jazdy z tą sama prędkością - np. 110km/h auto jedzie prosto, co może powodować to ściąganie podczas przyśpieszania, sprawdzałem to na dwóch rożnych kompletach kół i jest tak samo.
Mam problem ze swoją Zastavą,
otóż auto ma zrobione przednie zawieszenie w 90%, pozostały jedynie stare (lecz sprawne) końcówki drążków kierowniczych, gdyż nowych nigdzie nie namierzyłem, wymienione zostały gumy wszelakie, amortyzatory, zbieżność ustawiona na laserach a mimo to przy mocnym ruszaniu, strasznie mocno ściąga mnie w prawo.
Podczas jazdy z tą sama prędkością - np. 110km/h auto jedzie prosto, co może powodować to ściąganie podczas przyśpieszania, sprawdzałem to na dwóch rożnych kompletach kół i jest tak samo.
Mediteran '80
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
Komar '66
Komar '68
Amazon '66
- schab
- Użytkownik
- Posty: 44
- Rejestracja: 11 maja 2007, 08:57
- Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa
- Kontakt:
Stawiam na złamane podłużnice .
Zrób prosty test : ruszaj bardzo mocno kierownicą w obie strony - po ~pół obrotu . Obserwuj przy tym szerokość szpary pomiędzy maską silnika , a krawędzią błotnika . Jeżeli szerokość szpary bedzie się zmieniała - szukaj blacharza , który ci wzmocni przejście podłużnic przez przegrodę .
W trakcie testu auto ma stać nieruchomo, maska zamknięta .
Zrób prosty test : ruszaj bardzo mocno kierownicą w obie strony - po ~pół obrotu . Obserwuj przy tym szerokość szpary pomiędzy maską silnika , a krawędzią błotnika . Jeżeli szerokość szpary bedzie się zmieniała - szukaj blacharza , który ci wzmocni przejście podłużnic przez przegrodę .
W trakcie testu auto ma stać nieruchomo, maska zamknięta .
Były:3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4; Alfa 156 SW 2,0 JTS Są: (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Sprawdź też prawą podłużnicę w miejscu mocowania silnika. Prawdopodobnie tam może być pęknięta.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości