: 03 sty 2017, 13:11
Na haku wybite są dane homologacyjne na tabliczce, i to wpisują do DR. w dawnych czasach różnie bywało.
na ogół auta ważące około tonę lub nieco poniżej mają właśnie w DR 370-400kg. dla Przykładu moje wybrane auta:
Citroen zx 1,4l, (masa około 950kg) w dowodzie miał 400 i 700. Subaru Libero w wersji 1.0l (masa około 930 kg)ma 370kg i 700 dla przyczepy z hamulcem. Subaru Libero 1,2 (masa około 950 kg) ma 400 i 700 kg. Jeśli Z1100 ma około 835 kg tycz wartośc w polu O1 i O2 z DR większych mieć nie będzie. Także masz fart że Twoja niewiadówka ma 350 w papierach.
PS więcej niż 80 km z niewiadówką n126 bym nie śmigał żadnym autem chyba, że udoskonalisz zawieszenie dodając stabilizatory.
[ Dodano: 2017-01-03, 13:16 ]
instrukcja mówi coś o DMC przyczepy 680kg ale nie doczytałem się czy z hamulcem czy bez.
[ Dodano: 2017-01-03, 13:19 ]
Jeszcze dodam coś w temacie ładowania przyczepy i predkości holowania jej z prędkościami powyżej 80 km/h. Uważajcie aby nie stało wam się to:
http://imgur.com/dYz2tCE
na ogół auta ważące około tonę lub nieco poniżej mają właśnie w DR 370-400kg. dla Przykładu moje wybrane auta:
Citroen zx 1,4l, (masa około 950kg) w dowodzie miał 400 i 700. Subaru Libero w wersji 1.0l (masa około 930 kg)ma 370kg i 700 dla przyczepy z hamulcem. Subaru Libero 1,2 (masa około 950 kg) ma 400 i 700 kg. Jeśli Z1100 ma około 835 kg tycz wartośc w polu O1 i O2 z DR większych mieć nie będzie. Także masz fart że Twoja niewiadówka ma 350 w papierach.
PS więcej niż 80 km z niewiadówką n126 bym nie śmigał żadnym autem chyba, że udoskonalisz zawieszenie dodając stabilizatory.
[ Dodano: 2017-01-03, 13:16 ]
instrukcja mówi coś o DMC przyczepy 680kg ale nie doczytałem się czy z hamulcem czy bez.
[ Dodano: 2017-01-03, 13:19 ]
Jeszcze dodam coś w temacie ładowania przyczepy i predkości holowania jej z prędkościami powyżej 80 km/h. Uważajcie aby nie stało wam się to:
http://imgur.com/dYz2tCE