tuning silnika 1.1
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Moje 1.1 pada, pije dużo oleju i poci się z każdego możliwego miejsca Chciałbym wstawić mu 1.4, żeby wszystko było już przygotowane pod 1.6, które zamierzam kupić po zimie i remontować jak i przygotować pod poziome gaźniki, aczkolwiek w 1.4 zależy mi na monowtrysku, macie na to jakiś pomysł?
EDIT
Porozglądałem się trochę i znalazłem silnik dedry 1.6 na wielopunkcie w rzekomo bardzo dobrym stanie za 400zł do negocjacji - cały, kompletny. Co o tym myślicie? Jak zawsze boję się elektryki, nie wiem jak ogarnę wtryski, zapłon i resztę pierdół. W zapasie mam też 4 gaźniki z moto i sprzęt do strojenia ów gaźników, ale bądź co bądź chciałbym, żeby spalanie trzymało się w normie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi :)
Pozdrawiam :)
EDIT
Porozglądałem się trochę i znalazłem silnik dedry 1.6 na wielopunkcie w rzekomo bardzo dobrym stanie za 400zł do negocjacji - cały, kompletny. Co o tym myślicie? Jak zawsze boję się elektryki, nie wiem jak ogarnę wtryski, zapłon i resztę pierdół. W zapasie mam też 4 gaźniki z moto i sprzęt do strojenia ów gaźników, ale bądź co bądź chciałbym, żeby spalanie trzymało się w normie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi :)
Pozdrawiam :)
albo jedziesz albo oszczędzaszSkandal pisze:Moje 1.1 pada, pije dużo oleju i poci się z każdego możliwego miejsca Chciałbym wstawić mu 1.4, żeby wszystko było już przygotowane pod 1.6, które zamierzam kupić po zimie i remontować jak i przygotować pod poziome gaźniki, aczkolwiek w 1.4 zależy mi na monowtrysku, macie na to jakiś pomysł?
EDIT
Porozglądałem się trochę i znalazłem silnik dedry 1.6 na wielopunkcie w rzekomo bardzo dobrym stanie za 400zł do negocjacji - cały, kompletny. Co o tym myślicie? Jak zawsze boję się elektryki, nie wiem jak ogarnę wtryski, zapłon i resztę pierdół. W zapasie mam też 4 gaźniki z moto i sprzęt do strojenia ów gaźników, ale bądź co bądź chciałbym, żeby spalanie trzymało się w normie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi :)
Pozdrawiam :)
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
16V nawet bardzo mnie kusi Jak wygląda ten "prosty wtrysk"? Silnik ma osobną wiązkę, czy jest zintegrowana z wiązką budy? W Roverze przykładowo silnik ma swoja wiązkę i za pomocą dwóch kostek, jednej - 5 kabli - plus po stacyjce, pompa paliwa, sygnały do obrotka etc. i drugiej - stały plus i obok tego stała masa. W 16V bolą mnie też trochę koszty części zamiennych typu rozrząd, sprzęgło itd A jak ze skrzynią, wiem, że pasuje na łapy, ale wytrzyma cos o takiej mocy?
Re: tuning silnika 1.1
W celu podwyższenia mocy można zmienić tłumik najlepiej w całości - kolektor plus reszta. Ponadto sportowy filtr powietrza. Ponadto można się pobawić w modyfikację kolektorów dolotowych. Sa możliwości... wszystko zależy od budżetu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości