1100 przed i polift
1100 przed i polift
Jako amator i mam nadzieję (w niedalekiej przyszłości) właściciel Zastavy 1100(p) chciałbym zapytać o kilka kwestii dotyczących różnic między 1100p z początku produkcji oraz tych po modernizacji. Pominę atrapę czy brak fletnerków w oknach, chodzi mi o drobiazgi na które warto zwrócić uwagę by nie pakować się w przysłowiowego kundla.
To raz, dwa to kwestia mechaniki, czy wozy z połowy lat 70tych różniły się od tych z początku 80tych? Jeśli tak - za którym warto się rozglądać?
Kolejna kwestia to niespodzianki których trzeba się wystrzegać, z Forum dowiedziałem się o pięcie achillesowej czyli podłużnicy która lubi sobie pękać, stan blachy oczywiście też. Chodzi mi o niuanse które powiedzą mi czy dane auto to faktycznie TA SZTUKA czy jedynie przypudrowany złom który zrazi mnie do autka po kilku tygodniach (czy miesiącach).
Z góry dzięki za info.
To raz, dwa to kwestia mechaniki, czy wozy z połowy lat 70tych różniły się od tych z początku 80tych? Jeśli tak - za którym warto się rozglądać?
Kolejna kwestia to niespodzianki których trzeba się wystrzegać, z Forum dowiedziałem się o pięcie achillesowej czyli podłużnicy która lubi sobie pękać, stan blachy oczywiście też. Chodzi mi o niuanse które powiedzą mi czy dane auto to faktycznie TA SZTUKA czy jedynie przypudrowany złom który zrazi mnie do autka po kilku tygodniach (czy miesiącach).
Z góry dzięki za info.
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Generalnie radziłbym coś z przed 1979r. Blachy były solidniejsze, a przede wszystkim fabrycznie były pokrywane dużo lepszymi gruntami i lakierami. Silniki i skrzynie były jeszcze jeszcze produkcji FIATa, które były niezawodne. Późniejsze silniki nie były już tak solidne.
Jeśli chodzi o modyfikacje, czy oszczędności to praktycznie w każdym roczniku występowały jakieś drobne zmiany.
Tak z grubsza Zastavy 1100p w podanych latach miały takie zmiany:
1975
- zmiana znaczków
1976
- zmiana obsady zamka tylnej klapy z metalowej, chromowanej na płaską plastikową
- zmiana konsoli środkowej z gładkiej na taką o chropowatej strukturze
- zmiana panelu (powiedzmy zaślepki radia) z drewnopodobnego na czarny
- zmiana lusterka kierowcy z 1-przegubowego "jaja" na 2-przegubowe potocznie tzw. "rusek"
1977
- zmiana zbiorniczka płynu hamulcowego na prostokątny z możliwością montażu czujnika poziomu płynu hamulcowego
- zmiana uszczelki przedniej szyby na wersję bez ozdobnego klina
- zmiana przełącznika pod kierownicą na taki, który ma "język" z symbolem wycieraczek
- zmiana kołpaków na wersję bez logo Zastavy
1978
- zmiana przedniego grila
- wprowadzenie 2-biegowej dmuchawy nawiewu
- wprowadzenie małej konsolki obok kolumny kierownicy z kontrolką poziomu płynu hamulcowego/załączonego hamulca ręcznego oraz gniazdkiem lampki przenośnej
- montaż czujnika poziomu płynu hamulcowego
- montaż czujnika hamulca ręcznego
- montaż włącznika świateł awaryjnych
- zmiana zegarów z VEGLIA TELEOPTIK (czerwone, krótkie wskazówki + metalowe ringi), na ZEMUN (pomarańczowe długie wskazówki, ramki metalizowane)
- zmiana przedniej popielniczki na taką o gładkiej strukturze
- zastąpienie otwieranych szybek trójkątnych stałymi.
- zmiana wzoru oraz materiałów tapicerki (skaj -> skaj+wleur)
- wprowadzenie regulacji oparcia przednich siedzeń
- usunięcie chromowanych kołpaków ozdobnych
- zmiana producenta szyb z LIPIK na SIGURNOST
- zmiana zaczepów tylnej kanapy
1979
- zmiana producenta powłok lakierniczych (spora zmiana palety kolorów)
- zmiana regulatora napięcia z mechanicznego na elektroniczny
- zmiana felg na wersję pozbawioną "brzuszków" do montażu chromowanych kołpaków
- wprowadzenie dekielków z logo Zastavy (czapeczka montowana między śrubami kół)
1980
- wprowadzenie modelu Mediteran (wersja 3-drzwiowa) zaprezentowanego rok wcześniej w Jugosławii
1981
- usunięcie "tempomatu" (ręcznego gazu)
- wprowadzenie nowego kształtu gąbek foteli (z zastavy Mediteran)
1982
-
1983
- zmiana kształtu maski (z przetłoczeniami pod plastikowe chwytacze powietrza)
- zmiana półki akumulatora na wersję z mocowaniem zbiorniczka płynu hamulcowego (przygotowane pod serwo)
- zakończenie produkcji
Jakbyś miał coś na oku, wklej tutaj, to co nieco podpowiem
Jeśli chodzi o modyfikacje, czy oszczędności to praktycznie w każdym roczniku występowały jakieś drobne zmiany.
Tak z grubsza Zastavy 1100p w podanych latach miały takie zmiany:
1975
- zmiana znaczków
1976
- zmiana obsady zamka tylnej klapy z metalowej, chromowanej na płaską plastikową
- zmiana konsoli środkowej z gładkiej na taką o chropowatej strukturze
- zmiana panelu (powiedzmy zaślepki radia) z drewnopodobnego na czarny
- zmiana lusterka kierowcy z 1-przegubowego "jaja" na 2-przegubowe potocznie tzw. "rusek"
1977
- zmiana zbiorniczka płynu hamulcowego na prostokątny z możliwością montażu czujnika poziomu płynu hamulcowego
- zmiana uszczelki przedniej szyby na wersję bez ozdobnego klina
- zmiana przełącznika pod kierownicą na taki, który ma "język" z symbolem wycieraczek
- zmiana kołpaków na wersję bez logo Zastavy
1978
- zmiana przedniego grila
- wprowadzenie 2-biegowej dmuchawy nawiewu
- wprowadzenie małej konsolki obok kolumny kierownicy z kontrolką poziomu płynu hamulcowego/załączonego hamulca ręcznego oraz gniazdkiem lampki przenośnej
- montaż czujnika poziomu płynu hamulcowego
- montaż czujnika hamulca ręcznego
- montaż włącznika świateł awaryjnych
- zmiana zegarów z VEGLIA TELEOPTIK (czerwone, krótkie wskazówki + metalowe ringi), na ZEMUN (pomarańczowe długie wskazówki, ramki metalizowane)
- zmiana przedniej popielniczki na taką o gładkiej strukturze
- zastąpienie otwieranych szybek trójkątnych stałymi.
- zmiana wzoru oraz materiałów tapicerki (skaj -> skaj+wleur)
- wprowadzenie regulacji oparcia przednich siedzeń
- usunięcie chromowanych kołpaków ozdobnych
- zmiana producenta szyb z LIPIK na SIGURNOST
- zmiana zaczepów tylnej kanapy
1979
- zmiana producenta powłok lakierniczych (spora zmiana palety kolorów)
- zmiana regulatora napięcia z mechanicznego na elektroniczny
- zmiana felg na wersję pozbawioną "brzuszków" do montażu chromowanych kołpaków
- wprowadzenie dekielków z logo Zastavy (czapeczka montowana między śrubami kół)
1980
- wprowadzenie modelu Mediteran (wersja 3-drzwiowa) zaprezentowanego rok wcześniej w Jugosławii
1981
- usunięcie "tempomatu" (ręcznego gazu)
- wprowadzenie nowego kształtu gąbek foteli (z zastavy Mediteran)
1982
-
1983
- zmiana kształtu maski (z przetłoczeniami pod plastikowe chwytacze powietrza)
- zmiana półki akumulatora na wersję z mocowaniem zbiorniczka płynu hamulcowego (przygotowane pod serwo)
- zakończenie produkcji
Jakbyś miał coś na oku, wklej tutaj, to co nieco podpowiem
Marek M. - pytanko w swojej Mediteriance masz Cromodory CD 58?
Możecie zerknąć?
http://tablica.pl/oferta/zastawa-1100-C ... 100f8ed6d8
co prawda oferent pisze o zamianie ale ogłoszenie wisi już ponad miesiąc i coś mogło się zmienić od tego czasu...
78 rok, auto już z nową atrapą, nowy jest też zamek tylnej klapy ale ma jeszcze uchylane fletnerki. Lakier - czy 1100p występowały w takim kolorze? I jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia - na jednym z ostatnich zdjęć widać komorę silnika, na wewnętrznej połaci błotnika widać jakby "szwy" (spawy), wydaje mi się? Tak ma być? Czy to efekt jakiejś naprawy blacharskiej? Zastępcza tabliczka znamionowa może sugerować albo wymianę przy okazji naprawy blacharskiej (stara zniszczona lub uszkodzona przy zdejmowaniu) lub wymieniona bo nieczytelna.
Drążyć temat czy usłyszę zaraz "O Boszeeee" ...
Auto z Zabrza więc rzut kamieniem ode mnie.
Dzięki za każdą mniej lub bardziej fachową opinię
Możecie zerknąć?
http://tablica.pl/oferta/zastawa-1100-C ... 100f8ed6d8
co prawda oferent pisze o zamianie ale ogłoszenie wisi już ponad miesiąc i coś mogło się zmienić od tego czasu...
78 rok, auto już z nową atrapą, nowy jest też zamek tylnej klapy ale ma jeszcze uchylane fletnerki. Lakier - czy 1100p występowały w takim kolorze? I jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia - na jednym z ostatnich zdjęć widać komorę silnika, na wewnętrznej połaci błotnika widać jakby "szwy" (spawy), wydaje mi się? Tak ma być? Czy to efekt jakiejś naprawy blacharskiej? Zastępcza tabliczka znamionowa może sugerować albo wymianę przy okazji naprawy blacharskiej (stara zniszczona lub uszkodzona przy zdejmowaniu) lub wymieniona bo nieczytelna.
Drążyć temat czy usłyszę zaraz "O Boszeeee" ...
Auto z Zabrza więc rzut kamieniem ode mnie.
Dzięki za każdą mniej lub bardziej fachową opinię
Piotrek pokićkałeś trochę, w 78 roku wprowadzono poczatkowo tylko atrapę, flentery zostały, ale zniknęły po kilku miesiącach, od 79 zmieniono wiązkę elektryczną (świata awaryjne, instalacja tylnej szyby ogrzewanej, sygnalizator zaciągniętego hamulca ręcznego i ubytku płynu hamulcowego, 2 biegowa dmuchawa, zegary Zemun weszły do produkcji w 1981, tak jak i zmienione przednie fotele
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Tabliczka zastępcza to sprawa drugorzędna w mojej z 78 oryginalna jest już tak skorodowana i nie czytelna że na upartego diagnosta mógł by się przywalić. Ale ta Zastava mimo iż ładnie wygląda była naprawiana blacharsko i ktoś nawet nie zadał sobie trudu aby to w komorze ukryć. wszystko zależy od ceny, tego co i JAK było naprawione. A najważniejsze to od tego w jakim obecnie auto jest stanie. bo zapomnij o dostępności części do tego auta tego po prostu już prawie nie ma.Alien pisze:Marek M. - pytanko w swojej Mediteriance masz Cromodory CD 58?
Możecie zerknąć?
http://tablica.pl/oferta/zastawa-1100-C ... 100f8ed6d8
co prawda oferent pisze o zamianie ale ogłoszenie wisi już ponad miesiąc i coś mogło się zmienić od tego czasu...
78 rok, auto już z nową atrapą, nowy jest też zamek tylnej klapy ale ma jeszcze uchylane fletnerki. Lakier - czy 1100p występowały w takim kolorze? I jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia - na jednym z ostatnich zdjęć widać komorę silnika, na wewnętrznej połaci błotnika widać jakby "szwy" (spawy), wydaje mi się? Tak ma być? Czy to efekt jakiejś naprawy blacharskiej? Zastępcza tabliczka znamionowa może sugerować albo wymianę przy okazji naprawy blacharskiej (stara zniszczona lub uszkodzona przy zdejmowaniu) lub wymieniona bo nieczytelna.
Drążyć temat czy usłyszę zaraz "O Boszeeee" ...
Auto z Zabrza więc rzut kamieniem ode mnie.
Dzięki za każdą mniej lub bardziej fachową opinię
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
dzięki internet - z braku dostępności zdaję sobie sprawę, nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z faktu, że na chwilę obecną problem sprawia kupienie już części do naszego, rodzimego Poloneza - rany, do mojego wczesnego Caro trudno już coś dostać "na już". Z Zośką pewnie jest dużo trudniej...
Dzięki za zainteresowanie tematem
Dzięki za zainteresowanie tematem
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Zdaje sobie sprawę bo sam mam już 4 poloneza w tym jednego pociłem, jednego sprzedałem i jednego spaliłem. Ale trzeba wiedzieć gdzie szukać to znajdziesz. Zresztą są tu cacy co mieli ich już z 10 :)Alien pisze: nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z faktu, że na chwilę obecną problem sprawia kupienie już części do naszego, rodzimego Poloneza
Ps. co potrzebujesz do poldka?
A co do kupna Zosi to nasz forumowy kolega Marcelek chciał ostatnio sprzedać swoją. Zapytaj może jeszcze chce.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Alien
Ten egzemplarz sobie odpuść Jak nadkola przednie są tak podrutowane i połatane, to tych łat będzie więcej. Warto poszukać czegoś dobrego, zwłaszcza że ceny nie są jeszcze takie chore.
1978r. to rocznik pełny zagadek, bo z tą wiązką elektryczną to się nie zgodzę... Wczesne 78 widywałem na starej wiązce i późniejsze z tego samego rocznika na nowej (z awaryjnymi światłami, 2-biegową dmuchawą itd.)
Zmiany zachodziły w ciągu roku, a nie tylko na jego początku więc trzeba pod uwagę brać opcję że może mieć albo to, albo tamto.
Tak samo w 1981r. w Modelu Mediteran zaprzestano montować rączki w tylnych boczkach. Można jeszcze dodać że w 1978-79r. zmienione zostały właśnie rączki drzwi z plastikowych (takich jak w 128) na takie "piankowe".
Sporo kwiatuszków by się jeszcze znalazło, ale nie chce mi się pisać od nowa całego artykułu, który kilka lat temu razem z Marcelkiem nabazgraliśmy. Latka mijają, dziury na bani też powstają
A propo's 1978r. Bardzo ciekawy egzemplarz.
http://tablica.pl/oferta/zastava-1100-p ... 263f5eb7e3
Ten egzemplarz sobie odpuść Jak nadkola przednie są tak podrutowane i połatane, to tych łat będzie więcej. Warto poszukać czegoś dobrego, zwłaszcza że ceny nie są jeszcze takie chore.
Też racja, dlatego napisałem "z grubsza". Wraz z wprowadzeniem nowych wzorów tapicerek, pojawiły się dolne rynienki boczków.Marek M. pisze:Zapomniałeś o wprowadzeniu dolnej rynienki tapicerek drzwiowych
Fakt, zwracam honor z tymi zegarami. W każdym razie w 78 zmieniły delikatnie swój design.Marcelek pisze:Piotrek pokićkałeś trochę, w 78 roku wprowadzono poczatkowo tylko atrapę, flentery zostały, ale zniknęły po kilku miesiącach, od 79 zmieniono wiązkę elektryczną (świata awaryjne, instalacja tylnej szyby ogrzewanej, sygnalizator zaciągniętego hamulca ręcznego i ubytku płynu hamulcowego, 2 biegowa dmuchawa, zegary Zemun weszły do produkcji w 1981, tak jak i zmienione przednie fotele
1978r. to rocznik pełny zagadek, bo z tą wiązką elektryczną to się nie zgodzę... Wczesne 78 widywałem na starej wiązce i późniejsze z tego samego rocznika na nowej (z awaryjnymi światłami, 2-biegową dmuchawą itd.)
Zmiany zachodziły w ciągu roku, a nie tylko na jego początku więc trzeba pod uwagę brać opcję że może mieć albo to, albo tamto.
Tak samo w 1981r. w Modelu Mediteran zaprzestano montować rączki w tylnych boczkach. Można jeszcze dodać że w 1978-79r. zmienione zostały właśnie rączki drzwi z plastikowych (takich jak w 128) na takie "piankowe".
Sporo kwiatuszków by się jeszcze znalazło, ale nie chce mi się pisać od nowa całego artykułu, który kilka lat temu razem z Marcelkiem nabazgraliśmy. Latka mijają, dziury na bani też powstają
A propo's 1978r. Bardzo ciekawy egzemplarz.
http://tablica.pl/oferta/zastava-1100-p ... 263f5eb7e3
Dzięki Panowie za odzew, miło że na Forum coś się dzieje
internet chwilowo do PN nic nie brak, ale dzięki za zainteresowanie.
#Piotrek-FSO tą zieloną na 3 słoneczkach (szkoda że nie ma kompletu tak na marginesie ) też widziałem (300 kilometrów do niej mam) wygląda przyzwoicie ale boję się że po roku stania (na miejscu może okazać się że stałą "nieco" dłużej) wszystkie gumowe elementy będą sparciałe i pytanie co z silnikiem (korozja wewnątrz)
jak już jesteście tak mili:
... o cholera ... jeszcze wczoraj wisiała taka żółta z Wrocka albo ogłoszenie się przedawniło albo poszła.
Jak coś znajdę to zapodam, a o tej Zielonej jesteście coś w stanie na "oko" napisać?
internet chwilowo do PN nic nie brak, ale dzięki za zainteresowanie.
#Piotrek-FSO tą zieloną na 3 słoneczkach (szkoda że nie ma kompletu tak na marginesie ) też widziałem (300 kilometrów do niej mam) wygląda przyzwoicie ale boję się że po roku stania (na miejscu może okazać się że stałą "nieco" dłużej) wszystkie gumowe elementy będą sparciałe i pytanie co z silnikiem (korozja wewnątrz)
jak już jesteście tak mili:
... o cholera ... jeszcze wczoraj wisiała taka żółta z Wrocka albo ogłoszenie się przedawniło albo poszła.
Jak coś znajdę to zapodam, a o tej Zielonej jesteście coś w stanie na "oko" napisać?
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Moja zielona stałe też tyle ja i nie dłużej a jeździ aż miło ( no może poza spalaniem bo to jest zabójcze dla mego portfela ale mam LPG) Z tymi elementami gumowymi to różnie bywa, fakt jak masz inne i Cię stać to fajnieje wymienić, ale jak tym nic nie jest to nie koniecznie.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Marek M. skubnąłem do Ciebie @ z kilkoma pytankami.
a poza tym:
http://tablica.pl/oferta/zastava-1100p- ... e585d6b34a
kto widział, kto wie? Czy to auto kolegi Marcelka?
Pomorze jest silnie zastavione może ktoś z Was, chłopaki widział i zna ten samochód? Właściciel nie ukrywa że auto wymaga opieki (baa - nowego nie szukam!), rocznik przedni ('76).
Tak... minusy to te drobne ~ 600 kilometrów w jedną stronę...
a poza tym:
http://tablica.pl/oferta/zastava-1100p- ... e585d6b34a
kto widział, kto wie? Czy to auto kolegi Marcelka?
Pomorze jest silnie zastavione może ktoś z Was, chłopaki widział i zna ten samochód? Właściciel nie ukrywa że auto wymaga opieki (baa - nowego nie szukam!), rocznik przedni ('76).
Tak... minusy to te drobne ~ 600 kilometrów w jedną stronę...
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Dokładnie to Marcelkowa Luśka, jeździłem tym autkiem nie raz, ale z tego co mi wiadomo jest już kupiec, ma ponoć przyjechać w sobotę, ale kto pierwszy ten lepszy więc możesz spróbować. Autko godne polecenia ale trzeba je dopieścić zaczynając od wymiany resora, reszta była sprawna.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
resor resor, kupiec umówiony, w sobotę się pojawia szkoda mi, nie mam dla niej czasu a szlag mnie trafia że stoi i niszczeje
[ Dodano: 2014-02-26, 22:20 ]
[ Dodano: 2014-02-26, 22:20 ]
wypraszam sobie:) jedną sprzedałemMarek M. pisze:Tak to Zastavolot Marcelka vel. .........
poprzednie poćwiartował
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość