YUGO UNO - rzadki samochód ;)
- BG
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: środa 15 sie 2007, 11:38
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
YUGO UNO - rzadki samochód ;)
Przez krótki okres czasu fabryka Zastavy montowała Fiata UNO II pod nazwą Yugo UNO. Montowano do nich oczywiście jugosłowiańskie silniki 903 i 1116 cm :) - zmontowano niecałe 3 tyś sztuk. Tutaj kilka zdjęc tego "bardzo żadkiego samochodu"
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_2k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_1k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_3k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_4k.jpg
zdjęcia w wysokiej rozdzielczości www.fiat-uno.com ->Gechichte -> jugoslavien/serbien
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_2k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_1k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_3k.jpg
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_4k.jpg
zdjęcia w wysokiej rozdzielczości www.fiat-uno.com ->Gechichte -> jugoslavien/serbien
BG
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Z zewnątrz raczej niczym nie odbiegały od normalnego Uno po modernizacji przeprowadzonej w 1989 roku.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- BG
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: środa 15 sie 2007, 11:38
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kiedyś odnalezłem informację że nazwa tego modelu była YUGO UNO 45R - co sugerowało silnik 903 cm 45 KM. Z zewnątrz niewiele się różni od polskich UNO poza emblematem na grilu YUGO (zamiast Fiat), oraz na klapie Fiat licencia i kołpaki od Yugo Florida. We wnętrzu to chyba była tapicerka z wersji SX (taka występowała w 1.5 i 1.3 włoskich) lub Turbo-D - welurowa. W Polskich tapicerka była z tkaniny, lub skaj-tkanina.
wnętrze
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_5k.jpg
dla porówania dodam że w niemczech UNO było sprzedawane w wersji wnętrzz TOPClass - z czarną skórą we wnętrzu (ale co rynek to takie wymagania)
wnętrze
http://www.fiat-uno.com/Uno/Geschichte/ ... Uno_5k.jpg
dla porówania dodam że w niemczech UNO było sprzedawane w wersji wnętrzz TOPClass - z czarną skórą we wnętrzu (ale co rynek to takie wymagania)
BG
- BG
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: środa 15 sie 2007, 11:38
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wygląda jak sky, prdzej można pomyśleć że to "samoróba" z Fiata coupe - a to niepsodzianka fabryczna wersja tapicerki na rynek niemieckiMARAS pisze:Skaja pewno
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqJ,!igE7EWZUwfNBO+H,7Ogc!~~_19.JPG
http://ipocars.com/vinfo/fiat/uno_1_4_i ... -1992.html
BG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości