Zastava 1100p rok 1979
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zastava 1100p rok 1979
Witajcie
Poprzednią prezentację trafiło więc zrobię nową.
Zastava kupiona w 2008 roku w bardzo dobrym stanie do remontu, czyli wszystko było oryginalne i bez braków. Przy wymianie wahaczy okazało się że części podłużnic się zrecyklingowały. Jednym słowem remont stał się faktem. Przy okazji pod maskę trafił silnik 1300.
Tutaj więcej zdjęć jak to wyglądało: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/732401
I tak się zakończył rok 2009
Rok 2010 zaczął się od projektu z innej dziedziny niż motoryzacja więc było raczej lajtowo, ale podpicowałem trochę felgi i zakupiłem fotele kubełkowe i auto nabrało trochę innego wyglądu. Ale na oponach całorocznych za dużo się nie da zrobić na sezon 2011 wyposażyłem się w inne koła i się trochę pościgałem.
Więcej zdjęć tutaj: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/1249597
Film z Kielc: http://www.youtube.com/watch?v=GqGTjGW-uaE
Film z NMnP: http://www.youtube.com/watch?v=PPsCSt_o2m0
Skończyło się 3 miejscem w klasie Sport w CA Cup
Na rok 2012 postanowiłem wrócić do oryginału aby móc startować w klasie Oldtimer Classic w CA Cup. W efekcie auto dostało oryginale felgi po odnowieniu i z powrotem normalne siedzenia. Bajer jaki został to większy zestaw wskaźników i kierownica Momo.
Oprócz pojechałem na jednego turystyka z Classic Cars Łódź - stąd pozdrawiam serdecznie kolegów z Łodzi. Rajd Kolumna Klasyków był zaje......y. Polecam uczestnictwo w ich imprezach. Na tą okazję zakupiłem 7-mio calowe Smoory Na tą chwilę taka konfiguracja pozostanie.
Więcej zdjęć tutaj: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/1312629
Poprzednią prezentację trafiło więc zrobię nową.
Zastava kupiona w 2008 roku w bardzo dobrym stanie do remontu, czyli wszystko było oryginalne i bez braków. Przy wymianie wahaczy okazało się że części podłużnic się zrecyklingowały. Jednym słowem remont stał się faktem. Przy okazji pod maskę trafił silnik 1300.
Tutaj więcej zdjęć jak to wyglądało: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/732401
I tak się zakończył rok 2009
Rok 2010 zaczął się od projektu z innej dziedziny niż motoryzacja więc było raczej lajtowo, ale podpicowałem trochę felgi i zakupiłem fotele kubełkowe i auto nabrało trochę innego wyglądu. Ale na oponach całorocznych za dużo się nie da zrobić na sezon 2011 wyposażyłem się w inne koła i się trochę pościgałem.
Więcej zdjęć tutaj: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/1249597
Film z Kielc: http://www.youtube.com/watch?v=GqGTjGW-uaE
Film z NMnP: http://www.youtube.com/watch?v=PPsCSt_o2m0
Skończyło się 3 miejscem w klasie Sport w CA Cup
Na rok 2012 postanowiłem wrócić do oryginału aby móc startować w klasie Oldtimer Classic w CA Cup. W efekcie auto dostało oryginale felgi po odnowieniu i z powrotem normalne siedzenia. Bajer jaki został to większy zestaw wskaźników i kierownica Momo.
Oprócz pojechałem na jednego turystyka z Classic Cars Łódź - stąd pozdrawiam serdecznie kolegów z Łodzi. Rajd Kolumna Klasyków był zaje......y. Polecam uczestnictwo w ich imprezach. Na tą okazję zakupiłem 7-mio calowe Smoory Na tą chwilę taka konfiguracja pozostanie.
Więcej zdjęć tutaj: http://www.fotosik.pl/u/dominikfiat128/album/1312629
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Autko bardzo ładnie się prezentuje. Licznik dałeś od Łady? A silnik od jakiego autka wstawiłeś - Uno czy Yugo?
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
fajnie to wygląda z kirownicą od medi :)
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
A skrzynie jaką w niej masz?
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mocowania wahaczy nie ruszałem bo nie było konieczności. Jak widać interwencje były tam gdzie zeżarło blachę - tak było zdrowo to nie ruszałem. Auto jeździ w roku kilkaset km więc umówmy się wytrzyma jeszcze "parę" lat. W kilku miejscach trochę został przód obspawany aby odciążyć fabryczne zgrzewy, ale to jakiego szalonego efektu sztywności nie dało (i dać nie miało).
Skrzynia jest oryginalna 4 z krótkim dyfrem - na razie :)
Skrzynia jest oryginalna 4 z krótkim dyfrem - na razie :)
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Nooo w końcu Zocha w moim guście :D Dobre kółko musi być ;)
Mam nadzieję, że ją zobacz w końcu
Mam nadzieję, że ją zobacz w końcu
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Tak jest - kółko to podstawa. Opony 175/60 na tym zawieszeniu są akuratnie, nie obciera, da radę normalnie jechać po drodze. Jak miałem Yokohamy 175/50 to było za twardo. Ale niesety i tak muszę kupić chyba jakieś inne opony bo te Semperity używki kupiłem i są dosyć stare. Trzymają raczej symbolicznie. Do spokojnej jazdy tylko.
Spotkanie - jasne - ale to już raczej w przyszłym roku. Jeszce tylko lekkie mycie z kurzu i auto idzie pod kocyk na zime
Spotkanie - jasne - ale to już raczej w przyszłym roku. Jeszce tylko lekkie mycie z kurzu i auto idzie pod kocyk na zime
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: wtorek 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości