Projekt.
Projekt.
Jak w temacie. Zastanawiam się ze znajomym nad takim projektem. Tzn kupić zastave w stanie jako tako przyzwoitym, mam znajomego blacharza który zna się na robocie ( bawi się w odrestaurowanie zabytków mdzy innymi) następnie kupić Ibize z 1 gen 1.5 oczywiście (w sumei auto pochodne od fiata, a silnik naprawdę jest niesamowicie żwawy.), i tutaj raczej wchodziła by w grę wersja z gaźnikiem ( ok 90KM ) bo do mpi trzeba by szczepić elektrykę a to już bardziej zaawansowana robota. Całą taką mozna kupic spokojnie za kilkaset zł.
Hamulce można by dawać z jakiegoś punta czy cuś, ew z takiego seata SXI ( tarcze wentylowane )
Pytania moje tylko są takie.
- Silnik system porshe niby przerobiony fiatowski 1.5 czy to będzie pasować bez jakiegoś większego rzeźbienia?
- Jak wygląda sprawa z zawieszeniem itd? Też raczej przeróbka czy będzie chodzić?
- Na co jeszcze trzeba by zwrócić uwagę?
To na razie takie luźne rozkminki co o tym myślicie?
Hamulce można by dawać z jakiegoś punta czy cuś, ew z takiego seata SXI ( tarcze wentylowane )
Pytania moje tylko są takie.
- Silnik system porshe niby przerobiony fiatowski 1.5 czy to będzie pasować bez jakiegoś większego rzeźbienia?
- Jak wygląda sprawa z zawieszeniem itd? Też raczej przeróbka czy będzie chodzić?
- Na co jeszcze trzeba by zwrócić uwagę?
To na razie takie luźne rozkminki co o tym myślicie?
Obecnie się wożę:
Omega 2.0 16v '96 vel Klucha
"Bo facet to musi mieć wała, a nie jakieś przeguby" :)
rip: Zastava 1100p '81
Omega 2.0 16v '96 vel Klucha
"Bo facet to musi mieć wała, a nie jakieś przeguby" :)
rip: Zastava 1100p '81
- roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
- Kontakt:
zawieszenie działa a nie chodzi.....
na ten silnik pasuje chyba skrzynia od zastavy jak tak to odpada problem z półoskami przegubami i pasujacymi do nich zwrotnicami/piastami....
Nie wiem co tak się boisz tego mpi jeżeli podpinasz tylko zasilanie stałe i po kluczyku nic więcej no chyba że masz obrotek....
a pasować to pasuje każdy lepiej lub gorzej na bank masz inne mocowania silnika a jak skrzynia zostanie stara to mozna powiedzieć że pasuje bez większej rzeźby
na ten silnik pasuje chyba skrzynia od zastavy jak tak to odpada problem z półoskami przegubami i pasujacymi do nich zwrotnicami/piastami....
Nie wiem co tak się boisz tego mpi jeżeli podpinasz tylko zasilanie stałe i po kluczyku nic więcej no chyba że masz obrotek....
a pasować to pasuje każdy lepiej lub gorzej na bank masz inne mocowania silnika a jak skrzynia zostanie stara to mozna powiedzieć że pasuje bez większej rzeźby
Zastava 1600 DOHC
Jeżeli samochód ma służyć ekstremalnie to zgodzę się z Tobą. Natomiast do codziennej rozsądnej eksploatacji nie są potrzebne wzmocnienia. Jeśli kolega chciałby rwać taką zastavę spod świateł to i owszem, prędzej czy później podłużnice same odjadą.jkurnik pisze:Konstrukcja zastavy nie podola takim obciazeniom. Musialbys wzmocnic nadwozie, slupki, wstawic klatke do srodka wtedy ok. Juz byly proby Zastavy z silnikiem 1500ccm - nawet pomyslne.
Zastawa 1100p 1979r, 1500cm3
Nie no jak już mówiłem mam do dyspozycji robotę dobrego blacharza wiec buda na pewno była by wzmocniona. Auto nie jest budowane do rajdów ani nic takiego aczkolwiek fajnie by było czasem się pobawić. Szczególnie ze przy mpi można spokojnie wyciągnąć z tego silnika ponad 100KM.
Obecnie się wożę:
Omega 2.0 16v '96 vel Klucha
"Bo facet to musi mieć wała, a nie jakieś przeguby" :)
rip: Zastava 1100p '81
Omega 2.0 16v '96 vel Klucha
"Bo facet to musi mieć wała, a nie jakieś przeguby" :)
rip: Zastava 1100p '81
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości