Załączam treść maila od pani Krystyny, która prosi o poradę:
"Dzień dobry!
Znalazłam stronę internetową klubu Zastava i postanowiłam napisać, bo mam zagwozdkę do rozwiązania i może ktoś z klubu mógłby mi coś doradzić.
Mam mam 2 Zastavy 1100 w remoncie, jedną z 1978 i drugą z 1982 roku.
Potrzebuję wymienić uszczelnienie/semering zmieniacza biegów na wejściu do skrzyni biegów (gumowo-metalowa tulejka, na zdjęciu) w starszej Zastawie. W nowszej jest inne rozwiązanie uszczelnienia, łatwiejsze do wymiany, jest obejma ze śrubką.
Chodzi mi o to technikę/technologię wymiany tego uszczelnienia/tulejki w starym typie, nie wiem czy trzeba demontować i zdejmować skrzynię biegów, żeby to zrobić? Bo tak na pierwszy rzut oka nie widać chyba innej możliwości. Stara tulejka tkwi w bloku/ścianie skrzyni."
Jeśli ktoś chciałby pomóc to podaję kontakt:
bachtin.k@wp.pl
lub telefon 781 496 676
Uszczelniacze w skrzyni biegów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość