Strona 1 z 1
Gleba
: 10 cze 2014, 05:39
autor: Kichu
Witam. Chciałbym obniżyć swoją Zośkę. Nie chodzi mi o całkowitą glebę lecz o lekkie obniżenie. Moje pytanie brzy czy wystarczy tylko skrócić sprężyny ? Chodzi mi o coś takiego
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 10&ndsp=20
: 10 cze 2014, 17:13
autor: mcbazo
Sprężyny i amory od fiata 127-przód i sklepany resor tył i masz coś takiego:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32b ... 7e0b5.html
: 10 cze 2014, 17:24
autor: Marcelek
tak jak napisał przedmówca, skrócenie sprężyn niewiele da poza tym że moga być tylko problemy, ale zanim zglebisz sprawdź stan przodu, jak jest popękany to porzadnie wzmocnij
: 10 cze 2014, 19:48
autor: Kichu
No jednak muszę z tym poczekać bo okazało się ze silnik wcina olej i jest do poważnego remontu. I teraz nie wiem czy szukać nowego oryginalnego czy może coś mocniejszego albo naprawa.
: 10 cze 2014, 20:48
autor: mcbazo
yugo 1.3,uno 1.5 to takie najłatwiej dostępne i w miarę tanie.a dalej to już morze kombinacjii ...
: 10 cze 2014, 22:35
autor: Marcelek
dokładnie: Yugo 1,3, Fiat Uno 1,5 i 1,4 ale tu już przenosisz z układem wtryskowym, Fiat tipo 1,4, 1,6 OHC (też wtrysk), Fiat Ritmo 1,5, Fiat Siena/Palio 1,4 (wtrysk), najbardziej ekstremalnie 1,6 16V Bravo/Brava/Marea/Multipla/Siena/Palio
najłatwiej zdobyć 1,4 i 1,6 16V
: 10 cze 2014, 22:48
autor: Kichu
A jak z montażem ? Trzeba duzo kombinować ?
[ Dodano: 2014-06-11, 05:44 ]
Może inaczej. Coś mocnego coś co nie stworzy problemów w montażu bo jak już wstawiać inny silnik to raz a porządnie ;) I zarazem ekonomicznego.
: 11 cze 2014, 06:23
autor: Marcelek
Kichu pisze:A jak z montażem ? Trzeba duzo kombinować ?
[ Dodano: 2014-06-11, 05:44 ]
Może inaczej. Coś mocnego coś co nie stworzy problemów w montażu bo jak już wstawiać inny silnik to raz a porządnie ;) I zarazem ekonomicznego.
tu miało być o glebie, odpowiem na Twoje pytanie w temacie o Swapie i wrzucę tu link, ale zrobię to później po południu, łącznie ze zdjęciami silnika z 1,4 z Tipo bo takowy mam w pracy
: 12 cze 2014, 22:02
autor: roźek
ja mogę sprzedać swoje 1.6 16v z montażem ...
: 26 gru 2014, 14:04
autor: MARAS
: 26 gru 2014, 14:18
autor: Skandal
Widziałem już jakiś czas temu na stronie MTSa, raczej jakiś błąd, co z tyłu miałaby niby robić sprężyna?
: 27 gru 2014, 13:42
autor: MARAS
Błąd to niekoniecznie. Wszystkie sprężyny tak oznaczają. Obojętnie czy ma samochód takowe czy nie.
Ciekawe względem 127 jak to wygląda i jak się zachowuje...
W polspringu jeszcze robią?
: 08 sty 2015, 00:57
autor: Skandal
Co do gleby znalazłem coś takiego
http://www.kupindo.com/Automehanika/238 ... winde-Yugo
z transportem do pl wychodzi pod 700zł, patrząc, ze zestaw poskładany jest na Bilsteinach B4 to chyba cena nie jest zbyt wygórowana, co sądzicie?
: 14 sty 2015, 20:21
autor: MARAS
No amory to nie wszystko ;)
Na moje to lepiej samemu zrobić. Na fotkach za wiele nie widać. Sprężyna na moje ma wżery...
Sprężyny nawijają w Polspringu, można jakiś coilover kit kupić.
No i regulacji mało. Normalny gwint ma 20-100, czasem 120. Oczywiście minus.
For egzample:
http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 44448.html
: 14 sty 2015, 20:46
autor: Skandal
Myślałem o tym, tuleje sa aluminiowe, a na tych springach jest mur, beton, pytałem na forum hondy bo poważnie and tym myślałem. Takie tuleje trzeba by dać tokarzowi do zrobienia no i springi nawinąć, ew zapożyczyć z innego gwintu. No i zostaje charakterystyka pracy amora, która nie jest najlepsza, na wiosnę bedę sprzedawał motocykl i zastanowię się nad tym serbskim zestawem
: 14 sty 2015, 22:37
autor: roźek
po co te tuleje gwintowane to i tak nic nie daje