1100 przed i polift
: 19 lut 2014, 15:36
Jako amator i mam nadzieję (w niedalekiej przyszłości) właściciel Zastavy 1100(p) chciałbym zapytać o kilka kwestii dotyczących różnic między 1100p z początku produkcji oraz tych po modernizacji. Pominę atrapę czy brak fletnerków w oknach, chodzi mi o drobiazgi na które warto zwrócić uwagę by nie pakować się w przysłowiowego kundla.
To raz, dwa to kwestia mechaniki, czy wozy z połowy lat 70tych różniły się od tych z początku 80tych? Jeśli tak - za którym warto się rozglądać?
Kolejna kwestia to niespodzianki których trzeba się wystrzegać, z Forum dowiedziałem się o pięcie achillesowej czyli podłużnicy która lubi sobie pękać, stan blachy oczywiście też. Chodzi mi o niuanse które powiedzą mi czy dane auto to faktycznie TA SZTUKA czy jedynie przypudrowany złom który zrazi mnie do autka po kilku tygodniach (czy miesiącach).
Z góry dzięki za info.
To raz, dwa to kwestia mechaniki, czy wozy z połowy lat 70tych różniły się od tych z początku 80tych? Jeśli tak - za którym warto się rozglądać?
Kolejna kwestia to niespodzianki których trzeba się wystrzegać, z Forum dowiedziałem się o pięcie achillesowej czyli podłużnicy która lubi sobie pękać, stan blachy oczywiście też. Chodzi mi o niuanse które powiedzą mi czy dane auto to faktycznie TA SZTUKA czy jedynie przypudrowany złom który zrazi mnie do autka po kilku tygodniach (czy miesiącach).
Z góry dzięki za info.