Projekt Ruda :)
: niedziela 17 lut 2013, 00:12
Witam :)
Jestem Kuba mam prawie 17 lat i pochodzę z Krosna :) Zabytkową Motoryzacją zaraził mnie dziadziu w 2009r gdy dał naszego Mercedesa W123 z 1982r na żółte blachy jest i Polonez 1.5 SLE z 1988r no ale to jest forum Zastavy więc na temat :D
Dnia 31 stycznia 2013r zostałem szczęśliwym posiadaczem Zastavy 1100p z 1980r. Auto zastało zakupione od pierwszego właściciela autem podróżowała starsza Pani i stąd przebieg auto 32 599 tys km. Samochód był garażowany od nowości ale ostatnie 7 lat spędził pod plandeką na polu co doprowadziło do lekkiego podniszczenia. Co do silnika nie odpalał też 7 lat ale znaleźliśmy przyczynę w aparacie zapłonowym pourywały się platynki itp wymieniliśmy na inny i zapaliła :) Co do środka jest w kolorze Zastavy czyli pomarańczowy materiałowy, boczki jak to boczki wystarczy trochę wilgoci i już są pofalowane :/ kierownice zazwyczaj popękane moja jest cała :) Co do blacharki auto troszkę poczyściłem i ma 2 dziury w tylnych błotnikach :/ Zastava przechodzi kapitalny remont w tej chwili jest cała rozebrana i przygotowywana do malowania :) Przedstawię trochę fotek :)
Pozdrawiam Kuba
Zaraz po zakupie :)
To jeszcze u poprzednich właścicieli czerwona Zastavka kolegi Krzysztofa :)
Teraz wygląda tak :)
Jestem Kuba mam prawie 17 lat i pochodzę z Krosna :) Zabytkową Motoryzacją zaraził mnie dziadziu w 2009r gdy dał naszego Mercedesa W123 z 1982r na żółte blachy jest i Polonez 1.5 SLE z 1988r no ale to jest forum Zastavy więc na temat :D
Dnia 31 stycznia 2013r zostałem szczęśliwym posiadaczem Zastavy 1100p z 1980r. Auto zastało zakupione od pierwszego właściciela autem podróżowała starsza Pani i stąd przebieg auto 32 599 tys km. Samochód był garażowany od nowości ale ostatnie 7 lat spędził pod plandeką na polu co doprowadziło do lekkiego podniszczenia. Co do silnika nie odpalał też 7 lat ale znaleźliśmy przyczynę w aparacie zapłonowym pourywały się platynki itp wymieniliśmy na inny i zapaliła :) Co do środka jest w kolorze Zastavy czyli pomarańczowy materiałowy, boczki jak to boczki wystarczy trochę wilgoci i już są pofalowane :/ kierownice zazwyczaj popękane moja jest cała :) Co do blacharki auto troszkę poczyściłem i ma 2 dziury w tylnych błotnikach :/ Zastava przechodzi kapitalny remont w tej chwili jest cała rozebrana i przygotowywana do malowania :) Przedstawię trochę fotek :)
Pozdrawiam Kuba
Zaraz po zakupie :)
To jeszcze u poprzednich właścicieli czerwona Zastavka kolegi Krzysztofa :)
Teraz wygląda tak :)