obspawanie przodu w Zastavie
obspawanie przodu w Zastavie
Temat rzeka co auto to rózne pomysły na usprawnienie (usztywnienie przodu). Przez przypadek znalazłem pomysł wykonania w USA w Fiacie 128
http://www.autorustremoval.com/rust_bullet.html
http://www.autorustremoval.com/rust_bullet.html
BG
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
O jako że taki temat to ja mam pytanie. Tutaj
http://www.klubzastava.pl/forum/viewtopic.php?t=1789
Dominik obspawywał zgrzewy ale na zdjęciu są tylko te przy pasie przednim Gdybym ja chciał coś takiego zrobić to normalnie do blachy i heja kłaść spoinę czy jest jakaś technika spawania tego i na coś trzeba uważać itp?? I tylko to miejsce polecieć wystarczy czy jeszcze są jakie punkty w których należało by to zrobić??
http://www.klubzastava.pl/forum/viewtopic.php?t=1789
Dominik obspawywał zgrzewy ale na zdjęciu są tylko te przy pasie przednim Gdybym ja chciał coś takiego zrobić to normalnie do blachy i heja kłaść spoinę czy jest jakaś technika spawania tego i na coś trzeba uważać itp?? I tylko to miejsce polecieć wystarczy czy jeszcze są jakie punkty w których należało by to zrobić??
- DominikFiat
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: 20 lis 2007, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zasadniczo nie można przegrzać blach - zwłaszcza w tej sytuacji. Ideą jest wzmocnienie połączeń czyli tylko fabrycznych zgrzewów, ale nie można z tym przesadzić bo spawy wytrzymają a pęknie blacha obok. Nadwozie MUSI pracować! O tym często sie zapomina. Jak sie da zawias na tzw hipolu to buda w zastawie szybciutko się rozejdzie bo to czego nie przejmie zawieszenie musi przejąć karoseria. (nie dotyczy jazdy po torze i na lawecie :))
Ale obspawanie przedniej ramy to nie wszystko - albo inaczej to nie jest najgorszy punkt. Najbardziej miekkie miejsce to jest pomiędzy słupkami A i B. To co ja mam zrobione z przodu to nie daje efektu sztywnej karoserii bo za słupkiem nic nie robiłem. Sam rożek stwierdził że i tak mi się maska ryrda.
Ważniejsze od obspawania jest po prostu dobrze zrobić remont blacharski i uzupełnić miejsca gdzie blachy w ogóle już nie ma. Zasadniczo to wystarcza.
Ale obspawanie przedniej ramy to nie wszystko - albo inaczej to nie jest najgorszy punkt. Najbardziej miekkie miejsce to jest pomiędzy słupkami A i B. To co ja mam zrobione z przodu to nie daje efektu sztywnej karoserii bo za słupkiem nic nie robiłem. Sam rożek stwierdził że i tak mi się maska ryrda.
Ważniejsze od obspawania jest po prostu dobrze zrobić remont blacharski i uzupełnić miejsca gdzie blachy w ogóle już nie ma. Zasadniczo to wystarcza.
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Niestety porządny remont blacharski to czas i koszty, ale opłaca się bo nie wracamy do niego za 2 czy 3 lata, ale mamy spokój na długi czas. Potem to tylko trzeba pamiętać o dobrej konserwacji.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Całe nadwozie dobrze jest pomalować podkładem epoksydowym - naprawę fajnie zabezpiecza przed korozją.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości