Nowa pompa hamulcowa

problemy techniczne i porady
Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Nowa pompa hamulcowa

Post autor: internet » 29 paź 2010, 11:35

Witam.
Popsułem pompę i chciałem ją zregenerować, ale po rozebraniu doszedłem do wniosku że nie warto bo tłoczki mają już spore wżery korozji. W mojej zastavie hamulce działały dobrze - chyba że się zapiekły i przez zapieczenie urządziłem pompę. Miałem w niej pompę FSM czyli od Malca. Rurki miedziane na przód już kupiłem nowe od Poldka bo stare nie szły odkręcić (obciąłem), przewodu gumowe już też zamówiłem nowe. Nad zaciskami się zastanowię jeszcze.

Mam pytanie która pompa będzie lepsza:

126p

Czy też:
Niby od Zastavy
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 29 paź 2010, 20:34

ja mam przednie zaciski w bdb stanie jakbyś szukał, nową pompe hamulcową też mam bo u mnie okazała się za długa....
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » 29 paź 2010, 22:16

Dlaczego za długa?? W jakiej cenie miał byś tę pompę i te zaciski bo już trochę wydałem na części i muszę liczyć tak aby mi starczyło do wypłaty. Jeden kolega na forum ma pompę z servo ale cena jak dla mnie nie osiągalna.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 30 paź 2010, 21:00

bo ja mam serwo i silnik 1.6 16v i kombinowany termostat no i pompa od 126p ma tą zaślepke na końcu pompy o jakiś 1cm dłuższą i mi przetrzaskiwało wąż o termostat-przecinało jak silnik się ruszał.....

... pompa była założona przez 2 dni -30zł a zaciski po 25zł ale musisz kupić nowe uszczelki bo powyciągałem tłoczki żeby się nie zapiekły(te główne uszczelki są nie mam tych przeciwbłotnych) dodam że na tych zaciskach jeździłem 1,5 roku od kupna zastavy a poprzedni właściciel zmienił je chyba przed sprzedażą na nówki bo świeciły się jak nowe ...)
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » 07 lis 2010, 23:00

Był bym zainteresowany, ale szczegóły uzgodnimy po 10.11 bo wtedy powinienem mieć wypłatę.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 07 lis 2010, 23:39

ok
Zastava 1600 DOHC

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości