Dzięki
Czy najszybszy to nie wiem, słyszałem o jakimś Yugo Turbo w Warszawie
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa
Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem"
Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.
I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam
UP
Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji
Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
i wahacze
hamulce też
Środek ewidentnie do wymycia.
Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)