Yugo Koral 60 EFI Pakistan Stajl
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
internet, problem jest właśnie taki, że 16v nie ma cech
Marcelek , masz też klucz do napinacza?
roźek, słyszałem, radzili mi też tak znajomi, jednak po rozmowie a byłym pracownikiem ASO Fiata dowiedziałem sie, że szesnastki z właśnie tak ustawianym rozrządem często przyjeżdżały na rozrząd i remont głowicy
Wolałbym załatwić blokady, oddać mu auto na kilka dni i mieć to zrobione jak należy bez kombinacji
UP
Progi jak i słupek wstawione - zostało dokończyć szpachlowanie i porządnie zakonserwować podłogę.
Zacząłem grzebać przy tylnym pasie by przygotować go pod oryginalne podświetlenia tablicy no i sie zaczęło... teraz wiem, że zamiast zamawiać na wakacje reperaturki tylnego pasa muszę szukać całego pasa
Póki co podratuje ten, ale tak jak mówię przed malowaniem będę musiał wstawić nowy
Marcelek , masz też klucz do napinacza?
roźek, słyszałem, radzili mi też tak znajomi, jednak po rozmowie a byłym pracownikiem ASO Fiata dowiedziałem sie, że szesnastki z właśnie tak ustawianym rozrządem często przyjeżdżały na rozrząd i remont głowicy
Wolałbym załatwić blokady, oddać mu auto na kilka dni i mieć to zrobione jak należy bez kombinacji
UP
Progi jak i słupek wstawione - zostało dokończyć szpachlowanie i porządnie zakonserwować podłogę.
Zacząłem grzebać przy tylnym pasie by przygotować go pod oryginalne podświetlenia tablicy no i sie zaczęło... teraz wiem, że zamiast zamawiać na wakacje reperaturki tylnego pasa muszę szukać całego pasa
Póki co podratuje ten, ale tak jak mówię przed malowaniem będę musiał wstawić nowy
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Widzę, że prace cały czas do przodu idą... Ładnie, ładnie.
Czekam na efekt końcowy :D Najszybszy Oral w Polsce bedzie
Czekam na efekt końcowy :D Najszybszy Oral w Polsce bedzie
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Dzięki Czy najszybszy to nie wiem, słyszałem o jakimś Yugo Turbo w Warszawie
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem" Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.
I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam
UP
Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji
Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
i wahacze
hamulce też
Środek ewidentnie do wymycia.
Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem" Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.
I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam
UP
Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji
Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
i wahacze
hamulce też
Środek ewidentnie do wymycia.
Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)
-
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
- Lokalizacja: koło Łowicza
- Kontakt:
Bardzo ładnie to wszystko wyszło ci.
Dużo lepiej wygląda ze starym grillem chociaż dziwnie się prezentuje z obwódkami lamp w kolorze.
Gdzieś widziałem zdjęcie jak ktoś zasłonił lampy grillem.Od błotnika do błotnika grill, jak maszynka do golenia.
To dopiero fajnie wyglądało.
Co to jest to białe na grillu?Opaski zaciskowe???
Dużo lepiej wygląda ze starym grillem chociaż dziwnie się prezentuje z obwódkami lamp w kolorze.
Gdzieś widziałem zdjęcie jak ktoś zasłonił lampy grillem.Od błotnika do błotnika grill, jak maszynka do golenia.
To dopiero fajnie wyglądało.
Co to jest to białe na grillu?Opaski zaciskowe???
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
kazikM, dzięki Grill, okulary, zderzaki i kilka plastikowych pierdołek leci jutro do malowania, widziałem te grille typu "charger", fajne są, ale chyba jednak wolę serie Na grilu póki co są trytytki, grill doszedł do mnie w 2 częsciach, a że wykonany jest z jugoplasticu to nie dość, ze nie dało się go pospawać to żadne kleje go nie łapały, jutro zrobię w nim rowki, zaaplikuje mniejsze czarne trytytki i po malowaniu raczej ich widać nie będzie
sid, cento kumpla, póki co seria, plany są, ale jak zwykle z pieniędzmi jest różnie
Yugo będzie niżej, ale tylko za sprawą jakiegoś serbskiego zestawu, cięcie sprężyn pod żadnym pozorem nie wchodzi w grę, Yugo po wymianie amorów i wahaczy prowadzi się tak dobrze, tak pewnie, ze jest to coś niesamowitego, nigdy tak dobrze żadnym innym autem mi się nie jeździło
Dziś Yug zaliczył polerkę
Na koniec dnia Yug znów pozbył się kółek, jutro malowanie grila, zderzaków, okularów i kilku plastikowych pierdółek oraz montaż plastików w nadkola :)
sid, cento kumpla, póki co seria, plany są, ale jak zwykle z pieniędzmi jest różnie
Yugo będzie niżej, ale tylko za sprawą jakiegoś serbskiego zestawu, cięcie sprężyn pod żadnym pozorem nie wchodzi w grę, Yugo po wymianie amorów i wahaczy prowadzi się tak dobrze, tak pewnie, ze jest to coś niesamowitego, nigdy tak dobrze żadnym innym autem mi się nie jeździło
Dziś Yug zaliczył polerkę
Na koniec dnia Yug znów pozbył się kółek, jutro malowanie grila, zderzaków, okularów i kilku plastikowych pierdółek oraz montaż plastików w nadkola :)
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
kazikM, jakich mocowań? Przy spawaniu plastik zaczął się węglić nie wiązać wiec temat zostawiłem, w grillu małym pilniczkiem zrobiłem rowki i tam powiązałem go małymi trytytkami.
W sumie 4 dni temu pykła rocznica zakupu, a 2 dni temu minęła rocznica dnia, w którym Yug miał iść na przetop przez brak kupców, na szybko co zostało przez ten rok zrobione:
1. Generalny remont blacharski
-nowe progi zew/wew przywiezione z Serbii
-nowe podłużnice z blachy 2.5mm
-odtworzony słupek A, który w sumie sam od siebie się zutylizował
-reanimacja tylnego pasa
-od groma łat w różnorakich i nieróżnorakich miejscach
-rozpórka przednia robiona na zamówienie
-rozpórka tylna DIY
-buda obspawana we wszystkich miejscach mających wpływ na sztywność samochodu
2. Mechanika
-swap na 1.6 16v z Fiata Sieny
-stożek Simoty
-przelotowy wydech na końcówce z kanta
-hamulce przód Uno Turbo/Siena na częściach Mikody i Steinhoffa
-płyn hamulcowy DOT4 Textar
-pompa hamulcowa z Uno o większym tłoku
-komplet miedzianych przewodów hamulcowych
-zestaw nowych serbskich amortyzatorów
-nowe wahacze na przodzie
-sklepany resor z 22 na 12cm
3. Wnętrze
-wywalone wszystko prócz deski i dywanu
-kubły Monza Race+
-kierownica sportowa Raid
-zestaw wskaźników w miejscu radia - temp. cieczy, ładowanie, zegarek
-obrotomierz na desce
W sumie 4 dni temu pykła rocznica zakupu, a 2 dni temu minęła rocznica dnia, w którym Yug miał iść na przetop przez brak kupców, na szybko co zostało przez ten rok zrobione:
1. Generalny remont blacharski
-nowe progi zew/wew przywiezione z Serbii
-nowe podłużnice z blachy 2.5mm
-odtworzony słupek A, który w sumie sam od siebie się zutylizował
-reanimacja tylnego pasa
-od groma łat w różnorakich i nieróżnorakich miejscach
-rozpórka przednia robiona na zamówienie
-rozpórka tylna DIY
-buda obspawana we wszystkich miejscach mających wpływ na sztywność samochodu
2. Mechanika
-swap na 1.6 16v z Fiata Sieny
-stożek Simoty
-przelotowy wydech na końcówce z kanta
-hamulce przód Uno Turbo/Siena na częściach Mikody i Steinhoffa
-płyn hamulcowy DOT4 Textar
-pompa hamulcowa z Uno o większym tłoku
-komplet miedzianych przewodów hamulcowych
-zestaw nowych serbskich amortyzatorów
-nowe wahacze na przodzie
-sklepany resor z 22 na 12cm
3. Wnętrze
-wywalone wszystko prócz deski i dywanu
-kubły Monza Race+
-kierownica sportowa Raid
-zestaw wskaźników w miejscu radia - temp. cieczy, ładowanie, zegarek
-obrotomierz na desce
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Nope, nope, nope, Kazik to nie tak Mowa była wcześniej o Yugo, które kiedyś latało po WWa i do tego też nawiązał Cabrio
Swoją drogą, Cabrio, wiesz coś jeszcze o tym Yugo? Istnieje, jeździ czy coś?
kazikM, z tego co kojarzę ów egzemplarza zachowały się tylko te 2 zdjęcia, chciałbym obok niego chociaż chwile postać, ciekawe co się z nim teraz dzieje
Swoją drogą, Cabrio, wiesz coś jeszcze o tym Yugo? Istnieje, jeździ czy coś?
kazikM, z tego co kojarzę ów egzemplarza zachowały się tylko te 2 zdjęcia, chciałbym obok niego chociaż chwile postać, ciekawe co się z nim teraz dzieje
-
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
- Lokalizacja: koło Łowicza
- Kontakt:
Aaaa ok.Strzeliłem nie w temacie.
"Cabrio" to ten cabrio co chciał lusterka z niebieskiego yugo na złomie w warszawie?
Rozmawialiśmy wtedy o yugo.
A teraz może zakosił mi grill starego typu ze zgierza.;)
Ciekawe ile to kosztuje u "nich".
Kolektory dolotowe Yugo Sport
"Cabrio" to ten cabrio co chciał lusterka z niebieskiego yugo na złomie w warszawie?
Rozmawialiśmy wtedy o yugo.
A teraz może zakosił mi grill starego typu ze zgierza.;)
Ciekawe ile to kosztuje u "nich".
Kolektory dolotowe Yugo Sport
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Kazik, co z tymi kolektorami? Chyba nie w temacie jestem
Edit.
Już widzę, w sumie pierwszy raz na oczy
UP
Jutro najprawdopodobniej ostatni dzień walki z wybierakiem biegów - oby.
Wpadł też short-shifter i podwyższony drążek zmiany biegów, bo jak to Tata powiedział - "po co masz się po niego schylać jak jakaś p.. w golfie"
Ostatnio odebraliśmy od lakiernika jego fiata
Poskładać i będzie malinka
Mam też do was Panowie pytanie? Montował ktoś z was do Zośki bądź Yugla stabilizator tylnej osi? W linku, który podesłał kazikM widzę taki patent i w sumie sam chętnie tez bym przetestował
Edit.
Już widzę, w sumie pierwszy raz na oczy
UP
Jutro najprawdopodobniej ostatni dzień walki z wybierakiem biegów - oby.
Wpadł też short-shifter i podwyższony drążek zmiany biegów, bo jak to Tata powiedział - "po co masz się po niego schylać jak jakaś p.. w golfie"
Ostatnio odebraliśmy od lakiernika jego fiata
Poskładać i będzie malinka
Mam też do was Panowie pytanie? Montował ktoś z was do Zośki bądź Yugla stabilizator tylnej osi? W linku, który podesłał kazikM widzę taki patent i w sumie sam chętnie tez bym przetestował
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości