Yugo Koral 60 EFI Pakistan Stajl

Zaprezentuj swój wóz :]
Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 13 mar 2015, 23:21

ja mam blokady
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 14 mar 2015, 09:20

nie robiliście silnika 16v od renault tam nie ma nawet klina na wałkach hehe a do fiata blokady za 100zł idzie dostać choć one wg mnie są we fiacie nie potrzebne boznaki można sobie samemu narysować
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 20 mar 2015, 22:53

internet, problem jest właśnie taki, że 16v nie ma cech :-?
Marcelek , masz też klucz do napinacza?
roźek, słyszałem, radzili mi też tak znajomi, jednak po rozmowie a byłym pracownikiem ASO Fiata dowiedziałem sie, że szesnastki z właśnie tak ustawianym rozrządem często przyjeżdżały na rozrząd i remont głowicy :-/

Wolałbym załatwić blokady, oddać mu auto na kilka dni i mieć to zrobione jak należy bez kombinacji :->


UP


Progi jak i słupek wstawione - zostało dokończyć szpachlowanie i porządnie zakonserwować podłogę.
Zacząłem grzebać przy tylnym pasie by przygotować go pod oryginalne podświetlenia tablicy no i sie zaczęło... teraz wiem, że zamiast zamawiać na wakacje reperaturki tylnego pasa muszę szukać całego pasa :-|
Póki co podratuje ten, ale tak jak mówię przed malowaniem będę musiał wstawić nowy :evil:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 22 mar 2015, 21:59

Widzę, że prace cały czas do przodu idą... Ładnie, ładnie.
Czekam na efekt końcowy :D Najszybszy Oral w Polsce bedzie :mrgreen:
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 17 maja 2015, 12:49

Dzięki :-) Czy najszybszy to nie wiem, słyszałem o jakimś Yugo Turbo w Warszawie :?: :-?
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa :-/ Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję :mrgreen:
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem" :mrgreen: Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.

I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam :-(

UP


Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować ;-)
Obrazek
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Obrazek
Obrazek

Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji ;-)
Obrazek
Obrazek

Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obrazek

Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i wahacze
Obrazek

hamulce też
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Środek ewidentnie do wymycia.

Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)

kazikM
Obiecujący użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
Lokalizacja: koło Łowicza
Kontakt:

Post autor: kazikM » 17 maja 2015, 13:29

Bardzo ładnie to wszystko wyszło ci.
Dużo lepiej wygląda ze starym grillem chociaż dziwnie się prezentuje z obwódkami lamp w kolorze.
Gdzieś widziałem zdjęcie jak ktoś zasłonił lampy grillem.Od błotnika do błotnika grill, jak maszynka do golenia.
To dopiero fajnie wyglądało.

Co to jest to białe na grillu?Opaski zaciskowe???

sid
Obiecujący użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 17 mar 2015, 20:53
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: sid » 17 maja 2015, 17:51

tak z ciekawości - to cento co tam stoi na zdjęciu to seria 1.1, czy coś mocniejszego? :mrgreen:

a yugo bym trochę niżej posadził :-) no i czekamy na jakiś filmik jak się odpycha :mrgreen:

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 17 maja 2015, 22:33

kazikM, dzięki :-) Grill, okulary, zderzaki i kilka plastikowych pierdołek leci jutro do malowania, widziałem te grille typu "charger", fajne są, ale chyba jednak wolę serie :-P Na grilu póki co są trytytki, grill doszedł do mnie w 2 częsciach, a że wykonany jest z jugoplasticu to nie dość, ze nie dało się go pospawać to żadne kleje go nie łapały, jutro zrobię w nim rowki, zaaplikuje mniejsze czarne trytytki i po malowaniu raczej ich widać nie będzie ;-)

sid, cento kumpla, póki co seria, plany są, ale jak zwykle z pieniędzmi jest różnie ;-)
Yugo będzie niżej, ale tylko za sprawą jakiegoś serbskiego zestawu, cięcie sprężyn pod żadnym pozorem nie wchodzi w grę, Yugo po wymianie amorów i wahaczy prowadzi się tak dobrze, tak pewnie, ze jest to coś niesamowitego, nigdy tak dobrze żadnym innym autem mi się nie jeździło :mrgreen: :mrgreen:

Dziś Yug zaliczył polerkę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na koniec dnia Yug znów pozbył się kółek, jutro malowanie grila, zderzaków, okularów i kilku plastikowych pierdółek oraz montaż plastików w nadkola :)

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 18 maja 2015, 09:48

Pompa z trucka nie podoła, jest z jednopunktu, kup zewnętrzną uniwersalną pompę koszt około 100, pamiętaj by miała ciśnienie minimum 3 bar
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 18 maja 2015, 10:35

Na pewno będzie za słaba? W danych katalogowych pisze, ze pcha 3 bary

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 19 maja 2015, 01:03

wsadź normalną do baku bo z tymi zewnętrznymi to różnie bywa z zaciąganiem jak ssanie jest od góry a nie z dna od dołu
Zastava 1600 DOHC

kazikM
Obiecujący użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
Lokalizacja: koło Łowicza
Kontakt:

Post autor: kazikM » 19 maja 2015, 20:16

Czemu masz ten grill na zipy?
Nie masz mocowań?
Grill jest z ABS i bardzo ładnie się spawa i odtwarza ubytki.
Ja u siebie tworzyłem mocowania i naprawiałem jeden okular do lampy.
Część lutownicą a część spawarką do plastiku.

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 31 maja 2015, 00:58

kazikM, jakich mocowań? Przy spawaniu plastik zaczął się węglić nie wiązać wiec temat zostawiłem, w grillu małym pilniczkiem zrobiłem rowki i tam powiązałem go małymi trytytkami.

W sumie 4 dni temu pykła rocznica zakupu, a 2 dni temu minęła rocznica dnia, w którym Yug miał iść na przetop przez brak kupców, na szybko co zostało przez ten rok zrobione:
1. Generalny remont blacharski
-nowe progi zew/wew przywiezione z Serbii
-nowe podłużnice z blachy 2.5mm
-odtworzony słupek A, który w sumie sam od siebie się zutylizował
-reanimacja tylnego pasa
-od groma łat w różnorakich i nieróżnorakich miejscach
-rozpórka przednia robiona na zamówienie
-rozpórka tylna DIY
-buda obspawana we wszystkich miejscach mających wpływ na sztywność samochodu
2. Mechanika
-swap na 1.6 16v z Fiata Sieny
-stożek Simoty
-przelotowy wydech na końcówce z kanta
-hamulce przód Uno Turbo/Siena na częściach Mikody i Steinhoffa
-płyn hamulcowy DOT4 Textar
-pompa hamulcowa z Uno o większym tłoku
-komplet miedzianych przewodów hamulcowych
-zestaw nowych serbskich amortyzatorów
-nowe wahacze na przodzie
-sklepany resor z 22 na 12cm
3. Wnętrze
-wywalone wszystko prócz deski i dywanu
-kubły Monza Race+
-kierownica sportowa Raid
-zestaw wskaźników w miejscu radia - temp. cieczy, ładowanie, zegarek
-obrotomierz na desce

Obrazek

kazikM
Obiecujący użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
Lokalizacja: koło Łowicza
Kontakt:

Post autor: kazikM » 04 lip 2015, 23:38

Mierzyłeś ile teraz ma do setki?

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 06 lip 2015, 01:04

Nie było sensu zmierzyć, za małe sprzęgło, które pozwalało kręcić tylko do 4k. Zmierzę jak skończę swapować skrzynie, czyli na dniach ;-)

Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » 07 lip 2015, 16:04

Co do Yugo Turbo , to kolego mogę Cię uspokoić , był taki sprzęt i to latał nieźle ale nie miał turbo :) Chociaż niektórzy myśleli ,że miał :)
--
Pozdrawiam

kazikM
Obiecujący użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
Lokalizacja: koło Łowicza
Kontakt:

Post autor: kazikM » 07 lip 2015, 21:25

A ten?
Obrazek
Obrazek

Serbowie zle pisza ze mial turbo??
Tlumacz google
"1300EFI Turbo 105 koni mocy , sądzę, że w 1991 roku został zaprezentowany na targach , nieco niższym zawieszeniem i szerszymi kołami torze ,samochód odjechał po targach w Stanach Zjednoczonych, gdzie " zniknął ""

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 08 lip 2015, 00:39

Nope, nope, nope, Kazik to nie tak :-D Mowa była wcześniej o Yugo, które kiedyś latało po WWa i do tego też nawiązał Cabrio ;-)

Swoją drogą, Cabrio, wiesz coś jeszcze o tym Yugo? Istnieje, jeździ czy coś?

kazikM, z tego co kojarzę ów egzemplarza zachowały się tylko te 2 zdjęcia, chciałbym obok niego chociaż chwile postać, ciekawe co się z nim teraz dzieje :roll:

kazikM
Obiecujący użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 20 cze 2014, 00:02
Lokalizacja: koło Łowicza
Kontakt:

Post autor: kazikM » 08 lip 2015, 18:40

Aaaa ok.Strzeliłem nie w temacie.

"Cabrio" to ten cabrio co chciał lusterka z niebieskiego yugo na złomie w warszawie?
Rozmawialiśmy wtedy o yugo.
A teraz może zakosił mi grill starego typu ze zgierza.;)


Ciekawe ile to kosztuje u "nich".
Kolektory dolotowe Yugo Sport

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 14 lip 2015, 01:40

Kazik, co z tymi kolektorami? Chyba nie w temacie jestem

Edit.

Już widzę, w sumie pierwszy raz na oczy

UP

Jutro najprawdopodobniej ostatni dzień walki z wybierakiem biegów - oby.
Wpadł też short-shifter i podwyższony drążek zmiany biegów, bo jak to Tata powiedział - "po co masz się po niego schylać jak jakaś p.. w golfie" :lol: :lol: :lol:

Ostatnio odebraliśmy od lakiernika jego fiata
Obrazek

Poskładać i będzie malinka :-)

Mam też do was Panowie pytanie? Montował ktoś z was do Zośki bądź Yugla stabilizator tylnej osi? W linku, który podesłał kazikM widzę taki patent i w sumie sam chętnie tez bym przetestował ;-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości