Yugo Koral 60 EFI Pakistan Stajl

Zaprezentuj swój wóz :]
Awatar użytkownika
schab
Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 11 maja 2007, 08:57
Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa
Kontakt:

Post autor: schab » 01 paź 2014, 14:52

Skandal pisze:4 takie blachy-dystanse, po 2 na stronę, które idealnie wpasują się na amortyzator i na nich będą zaspawane podkładki :-) Regulacji jest 15mm, starczy? Jutro zanoszę rysunki techniczne do wycięcia wodą, więc jeszcze mogę je poprawić
Ok . wytniesz je i co dalej ? Będziesz odcinał istniejące mocowania od amortyzatora i spawał te nowe ? Poza paroma problemami ze złapaniem osi, rozstawu itp - podczas spawania zostanie uszkodzona wewnętrzna część rury amortyzatora . Tłoczysko po paru ruchach straci szczelność i amory w najlepszym razie będą nadawać się do regeneracji , a najprawdopodobniej - do wyrzucenia .
Dużo prościej , a przy okazji szybciej i taniej - rozpiłować te otwory pilnikiem, jeżeli już koniecznie chcesz pójść tą drogą . Bo najsensowniej byłoby poszukać przyczyn ( inna długość wahacza ) , a nie walczyć ze skutkami !
Były:3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4; Alfa 156 SW 2,0 JTS Są: (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 01 paź 2014, 15:49

Regulacja na fasolce na wiele się nie zda na jednej śrubie. Musiało by być ich kilka. Mi amory na zwrotnicach potrafiły się przesunąć pomimo że dałem śruby 12.9 z wysoką nakrętką i drobnym gwintem...
http://allegro.pl/camber-plates-fiat-12 ... 06485.html
Takie coś kup jak już...
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 01 paź 2014, 16:22

schab, jest gdzieś napisane, że amortyzator będzie cięty czy coś? Nie wiem, oświeć mnie bo nic takiego nie zauważyłem :roll:

#MARAS, zobaczymy jak to wyjdzie, jak będzie słabo to będę myślał nad tym dalej. Ogłoszenie widziałem, jednak tak bogaty nie jestem

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 01 paź 2014, 21:00

Jak stoi jak koza to zacznij od sprężyn/amorów. Może sprężyny od trucka ktoś założył :D
Takie cambery zrobisz samemu mając AutoCAD'a. Narysuj i daj do wypalenia na laser. Groszowe sprawy.
Nie wiem jak w yugo, ale zochy za wiele nie da się obniżyć, bo drążek kierowniczy może spotkać się z podłużnicą ;-)
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 02 paź 2014, 09:47

Właśnie miałem spytać - wiecie może ile oryginalne sprężyny w yugo powinny mieć długości i zwoji :-)

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 04 paź 2014, 21:24

Paweł wie zapewne :D
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 15 paź 2014, 23:25

Sprężyny są ewidentnie za długie, dystanse będą najprawdopodobniej na piątek, progi zresztą też.

O ! I kupiłem sobie Siene na dupowóz :mrgreen:
Obrazek

Hamulce były takie - hamowanie biegami było bardziej skuteczne :-P
Obrazek
Obrazek

Dzień jak co dzień, no i Siena jednak się skończyła :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przymiarka hampli ze Sieny
Obrazek



A na koniec dnia Yugo stwierdziło, że jeździmy za wolno i odbijanie pedału gazu to bezsens
Obrazek

Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » 16 paź 2014, 09:44

No to ktoś strasznie "dbał" o tą sieną ... aby rozpadła sama.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 16 paź 2014, 11:16

jak wsadzisz 1,6 16v to przód sam sądzie i to mocno
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 12 lis 2014, 00:45

Musi ;-)

Taki komplet będzie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 12 lis 2014, 22:10

podziwiam podejście do tematu!
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

KubuS
Doświadczony użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2014, 11:24
Lokalizacja: Kątownia :D
Kontakt:

Post autor: KubuS » 12 lis 2014, 22:45

Albo grubo, albo wcale ;] Czekam z niecierpliwością na efekty ;-)

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 13 lis 2014, 00:33

Bardzo dziękuję za pozytywne słowa - z pewnością motywują :-) Rozpórka pomalowana, środek też, zostało położyć jeszcze jedną warstwę farby, poczekać aż zaschnie i wszystko poskładać. W ten weekend biorę się za skrzynię, w następny najprawdopodobniej 16v wleci już pod maskę :-)
Pozdrawiam
I jeszcze na szybko jedna słaba fota
Obrazek

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 25 lis 2014, 13:30

I jak prace postępują? :)
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 25 lis 2014, 15:47

A nawet ;-)
Dziś wziąłem się za łapę silnika, niestety choroba pokrzyżowała mi plany, odnowiłem gwinty w miejscu gdzie bodajże Marea miała łapę, silnik już siedzi, na wlewie oleju odmy zostały przespawane na jej drugą stronę by nie wadziły o chłodnicę, bak założony, jutro jeśli zdrowie dopisze skończę łapę, elektrykę i może dłubnę wydech ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł_Yugo
Doświadczony użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: 05 lut 2008, 23:05
Lokalizacja: miasto ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: Paweł_Yugo » 25 lis 2014, 23:40

Wypasiona bestija się szykuje .

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 26 lis 2014, 21:36

obfociłbyś mocowanie silnika dla potomnych, i opisał jak i co trza przebudować
kibicuję projektowi
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 26 lis 2014, 22:10

Dzięki ;-) Foty jak i recenzję budowę łapy oczywiście wrzucę, niestety najprędzej w poniedziałek się za to wezmę ze względu na to, że w ostatnie 2 weekendy w garażu przeziębiłem sobie nery i najbliższe kilka dni przeleżę w łóżku :-x
Prócz łapy zostaje do zrobienia elektryka i wpasowanie chodnicy w pas ;-)

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 27 lis 2014, 17:10

chłodnice dajesz od Sieny?
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » 07 gru 2014, 20:41

Chłodnica zostaje od Yugo, powierzchnia chłodząca jest identyczna jak w sienie, w sumie obie chłodnice są identyczne tylko mocowania mają inne ;-)

[ Dodano: 2014-12-05, 00:24 ]
Łapa gotowa, nie będę nic póki co opisywał bo nie wiem czy warto, jutro... Szlag, dziś muszę ją jeszcze lekko popoprawiać, pomalować, ogarnąć elektrykę, wydech i zdam relacje jak się to zachowuje, oby było dobrze :cry:

[ Dodano: 2014-12-07, 20:39 ]
https://www.youtube.com/watch?v=8hTqNXI ... Ors5Ca5Oxw

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości