Strona 2 z 2

: sobota 29 gru 2012, 16:13
autor: walus501
przestwaiłem rozrzad o 1 ząbek w druga strone i jest juz ok. równo pracuje i ładnie pali.
a ten regulator pózniej jak podłączyć?
Obrazek

taki czy jakis inny?

: niedziela 30 gru 2012, 00:04
autor: Marcelek
kup tak jak ci mówie regulator z szczotkami do Fiata ritmo 1300/1500 z alternatorm bosha, odkręcasz stary szczotko trzymacz wkręcasz w jego miejsce nowy z wbudowanym regulatorem i nic innego nie robisz

: niedziela 30 gru 2012, 12:32
autor: walus501

: niedziela 30 gru 2012, 21:05
autor: Marcelek
tak

: niedziela 30 gru 2012, 23:02
autor: walus501
czyli wkręcamy tylko regulator nowy zamiast szczotek i zew regulator i przewody (3 które do niego idą) porostu olewamy?
ja mam alternator Jugosławia. beda pasował taki regulator?

: niedziela 30 gru 2012, 23:18
autor: roźek
Przykręcasz ten nowy szczotkotrzymacz z wbudowanym regulatorem no i podłączasz ten gruby kabel co idzie do akumulatora (duża wsuwka) i ten co idzie na kontrolkę w liczniku - fioletowo czarny ( bez tego nie będzie ładowania) i to wszystko

: poniedziałek 31 gru 2012, 13:33
autor: walus501
okej
dzieki za pomoc

: czwartek 03 sty 2013, 10:27
autor: internet
roźek pisze:Przykręcasz ten nowy szczotkotrzymacz z wbudowanym regulatorem no i podłączasz ten gruby kabel co idzie do akumulatora (duża wsuwka) i ten co idzie na kontrolkę w liczniku - fioletowo czarny ( bez tego nie będzie ładowania) i to wszystko
Ewentualnie robisz tak ja albo Marcelek - mieniasz alternator na mocniejszy np z cieniasa i masz dodatkowe ampery :)

: piątek 04 sty 2013, 06:30
autor: Marcelek
ja polecam z Tipo

: sobota 05 sty 2013, 22:38
autor: MARAS
Może być i z yugo. Seria ma bodajże 34A a z yugola 55. Jak się mylę to mnie poprawcie :-P

: sobota 05 sty 2013, 22:56
autor: roźek
a ja polecam z fiata bravo 110A :mrgreen:

: sobota 05 sty 2013, 23:01
autor: MARAS
Mądry się znalazł :D Może silnik od razu cały poleć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: niedziela 06 sty 2013, 12:20
autor: walus501
kupiłem regulator za 30 zł i tez ładuje. nie jest zle

: środa 20 mar 2013, 20:52
autor: turlacz
Słuchajcie nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj.

Mam problem z odpalaniem Zośki na zimnym silniku, większe lub mniejsze wyciągnięcie dźwigni ssania nie pomaga.

Dopiero po wstrzyknięciu ok 4ml benzyny do gaźnika powoduje natychmiastowe uruchomienie silnika na ok 5 sec( do momentu wypalenia podanego paliwa) po 3-4 takich próbach samochód pracuje prawidłowo i ssanie Działa.

Rozebrałem i przeczyściłem gaźnik- przedmuchałem sprężonym powietrzem - lecz bez poprawy.

: środa 20 mar 2013, 21:11
autor: Marcelek
dobrze poskładane dźwigienki ssania? siłownik podciśnieniowy uchylający przepustnice ssania sprawny?

: środa 20 mar 2013, 22:47
autor: roźek
zanim odpalisz to pociśnij kilka razy pedałem gazu - wtedy przyspieszaczem nalejesz trochę paliwa i nie musisz biegać ze strzykawką

: czwartek 21 mar 2013, 07:27
autor: JurekC
Sprawdź położenie przepustnicy ssania przy całkiem wyciągniętym ssaniu. Zdejmij pokrywę filtra powietrza i wyciągnij ssanie - popatrz w gaźnik. Przepustnica powinna być całkowicie zamknięta. Jeśli jest nie domknięta to ssanie nie zadziała. Wyregulować to możesz przesuwając pancerz linki ssania w uchwycie przy gaźniku.

: czwartek 21 mar 2013, 11:01
autor: roźek
No i przepustnica główna powinna się lekko uchylić do tego pompka podciśnieniowa powinna uchylać przepustnicę ssania po odpaleniu

: czwartek 21 mar 2013, 22:44
autor: turlacz
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany, powodem braku ssania była źle ustawiona linka od przepustnicy ssania,

[ Dodano: 2013-04-24, 11:50 ]
Hej,

Mam pytanie odnośnie luzu zaworowego jaki powinien być ponieważ znalazłem sprzeczne informacje czy dla ssącego powinno być 0,4mm a wydechowego 0,5mm??