Załączam treść maila od pani Krystyny, która prosi o poradę:
"Dzień dobry!
Znalazłam stronę internetową klubu Zastava i postanowiłam napisać, bo mam zagwozdkę do rozwiązania i może ktoś z klubu mógłby mi coś doradzić.
Mam mam 2 Zastavy 1100 w remoncie, jedną z 1978 i drugą z 1982 roku.
Potrzebuję wymienić uszczelnienie/semering zmieniacza biegów na wejściu do skrzyni biegów (gumowo-metalowa tulejka, na zdjęciu) w starszej Zastawie. W nowszej jest inne rozwiązanie uszczelnienia, łatwiejsze do wymiany, jest obejma ze śrubką.
Chodzi mi o to technikę/technologię wymiany tego uszczelnienia/tulejki w starym typie, nie wiem czy trzeba demontować i zdejmować skrzynię biegów, żeby to zrobić? Bo tak na pierwszy rzut oka nie widać chyba innej możliwości. Stara tulejka tkwi w bloku/ścianie skrzyni."
Jeśli ktoś chciałby pomóc to podaję kontakt:
bachtin.k@wp.pl
lub telefon 781 496 676
Uszczelniacze w skrzyni biegów
- Kacperek_77u
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 kwie 2024, 10:11
- Lokalizacja: :ajcazilakoL (a tak na serio podkarpackie)
- Kontakt:
Re: Uszczelniacze w skrzyni biegów
Nie da się poprostu wydobyć samego uszczelniacza z tej tulejki i po jego wymiarach kupić nowy?
Gdy ci smutno, gdy ci źle kup taniego wrosta, będzie jeszcze gorzej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości