Podciśnienie pomiędzy gaznikiem a przyspieszaczem zapłonu.
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 paź 2017, 06:21
- Lokalizacja: Dąbrowa Biskupia
- Kontakt:
Podciśnienie pomiędzy gaznikiem a przyspieszaczem zapłonu.
Witam,
Możecie mi napisać / pokazać z którego krocca z gaźnika nalezy się połączyć z przyspieszaczem zapłonu przy aparacie zapłonowym?
Nie jestem pewien który gaźnik mam więc jeśli możecie podajcie info dla obu :)
Dziękuję serdecznie
Możecie mi napisać / pokazać z którego krocca z gaźnika nalezy się połączyć z przyspieszaczem zapłonu przy aparacie zapłonowym?
Nie jestem pewien który gaźnik mam więc jeśli możecie podajcie info dla obu :)
Dziękuję serdecznie
- schab
- Użytkownik
- Posty: 44
- Rejestracja: 11 maja 2007, 08:57
- Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa
- Kontakt:
Z tego , co pamiętam wężyk z aparatu zapłonowego nie był podpięty do gaźnika, tylko do króćca wychodzącego z kolektura ssącego.
Były:3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4; Alfa 156 SW 2,0 JTS Są: (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 paź 2017, 06:21
- Lokalizacja: Dąbrowa Biskupia
- Kontakt:
- schab
- Użytkownik
- Posty: 44
- Rejestracja: 11 maja 2007, 08:57
- Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa
- Kontakt:
Jedna uwaga : związana z moją ( być może sklerozą ) . Aparaty zapłonowe z podciśnieniowym przyspieszaniem zapłonu miałem w Ritmie , Fiacie 125p/Polonezie , ale w Zastavach ( 3 szt. ) były tylko z mechanizmem odśrodkowym .
Może masz nieoryginalny aparat ?
Nie zmienia to faktu , że próba podłączenia wężyka pod wolny ( ? ) króciec w gaźniku - może zakłócić pracę gaźnika .
Może masz nieoryginalny aparat ?
Nie zmienia to faktu , że próba podłączenia wężyka pod wolny ( ? ) króciec w gaźniku - może zakłócić pracę gaźnika .
Były:3 Zastavy 1100, Fiat 126, Ritmo 65, 85, 90, 100; Alfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo, Tempra 4x4, Lancia Dedra 2,0 16V; 1,8 8V; Y 1,4; Alfa 156 SW 2,0 JTS Są: (do spółki z synami): Zastava 1100, BMW 340, 329; 525; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 paź 2017, 06:21
- Lokalizacja: Dąbrowa Biskupia
- Kontakt:
Hej, no właśnie myślałem że tam jest odsrodkowy mechanizm (są jakieś ciężarki czy coś w tym stylu) ale obok aparatu (bezpośrednio przy nim) mam taką puszeczke jakby sputnik z kroccem. Podłączyłem tam wężyk i ustami wciagalem, dmuchalem przy zdjetej kopułce aparatu. Zobaczyłem że udało się spowodować ruch takiego małego czegoś co myślę że hamuje lub "luzuje" mechanizm odsrodkowy.
Mam teraz podłączone do dolnego krocca gaźnika i w sumie nie widzę różnicy ale to głównie wynika z problemów opisanych w innym poście (gdzie również dziękuję za Twoje porady)
Mam teraz podłączone do dolnego krocca gaźnika i w sumie nie widzę różnicy ale to głównie wynika z problemów opisanych w innym poście (gdzie również dziękuję za Twoje porady)
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 paź 2017, 06:21
- Lokalizacja: Dąbrowa Biskupia
- Kontakt:
Witam, wrzucę w weekend. Nie ma elektronika, na bank zwykły mechaniczny.
[ Dodano: 2018-01-31, 07:18 ]
Witam, trochę minęło.
Fotka pod linkiem poniżej.
aparat
[ Dodano: 2018-01-31, 07:18 ]
Witam, trochę minęło.
Fotka pod linkiem poniżej.
aparat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości