Serwo do Zastavy 1100
Serwo do Zastavy 1100
Witam, od czego będzie pasowało serwo do zastavy?Uno?Fiat 125?Polonez?
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Serwo z podstawą pasuje od Fiata 128 Sport/3p. Można pewnie też zastosować serwo z Fiata125p/Poloneza, jednak tutaj trzeba zbudować odpowiednią podstawę i dorobić popychacz. W swojej żółtej Zastavie mam serwo ze 128 sport (miałem kilka fiatów) i przyznam szczerze, że w porównaniu do jazdy bez niego jest jakaś tam różnica w sile nacisku pedału hamulca (po to ono jest). Z drugiej strony jak jest zdrowy układ hamulcowy, to w wersji bez serwa nie trzeba jakoś mocno deptać tego hamulca, żeby zblokować koła. Ostatnio zastanawiałem się nad usunięciem go z auta, bo jednak bardziej pewnie czuję się bez niego. Z drugiej strony za dużo waży :P W sumie w samochodach rajdowych serwo się usuwa ;)
Porobię zdjęcia zestawu serwa od 128 Coupe i pokażę, jak to siedzi w Zastavie. Może coś to pomoże.
Porobię zdjęcia zestawu serwa od 128 Coupe i pokażę, jak to siedzi w Zastavie. Może coś to pomoże.
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
W przypadku poloneza/125p trzeba zrobić dłuższy popychacz. Jeśli chodzi o serwo z podstawą ze 128 to może Ci sprzedam taki komplet. Muszę tylko sprawdzić ile jeszcze mam takich zestawów w zapasie, bo mam jeszcze jedno auto do zbudowania, w którym serwo wychodziło fabrycznie i coś musi mi zostać w zapasie.
Pamiętać należy, że w albo trzeba wyciąć w podstawie okienko na linkę sprzęgła, albo skrócić pancerz linki o jakieś 10-13mm. Normalnie pancerz mocowany jest w ściance grodziowej, a w wersji z serwem w podstawie serwa. Różni się jedynie długość pancerza linki. Wkład jest tej samej długości
Wygląda to w ten sposób:
W samochodzie:
*fotki może nie są najlepszej jakości - robione telefonem, ale chyba widać o co chodzi.
Pamiętać należy, że w albo trzeba wyciąć w podstawie okienko na linkę sprzęgła, albo skrócić pancerz linki o jakieś 10-13mm. Normalnie pancerz mocowany jest w ściance grodziowej, a w wersji z serwem w podstawie serwa. Różni się jedynie długość pancerza linki. Wkład jest tej samej długości
Wygląda to w ten sposób:
W samochodzie:
*fotki może nie są najlepszej jakości - robione telefonem, ale chyba widać o co chodzi.
- Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości