Witam, jestem Piotr
Witam, jestem Piotr
Witam, jestem Piotr.
Zaglądam na forum od pewnego czasu. Jak sądzę najczęściej będę odzywał się dziale handlowym i historycznym - poszukuję informacji w temacie początków Yugo Korala (Zastava 102/ Jugo 45) i Floridy (Sana) oraz Cabrio, jak też wszystkiego co dotyczy montażu tych aut w Damisie. Będę więc wdzięczny za wskazanie stosownych tematów na forum jeśli takie zaistniały.
Pozdrawiam.
Zaglądam na forum od pewnego czasu. Jak sądzę najczęściej będę odzywał się dziale handlowym i historycznym - poszukuję informacji w temacie początków Yugo Korala (Zastava 102/ Jugo 45) i Floridy (Sana) oraz Cabrio, jak też wszystkiego co dotyczy montażu tych aut w Damisie. Będę więc wdzięczny za wskazanie stosownych tematów na forum jeśli takie zaistniały.
Pozdrawiam.
Teorii jest kilka , jednak najprawdopodobniej był składany w kraju, bo na pewno nie robił tego ktoś kto miał o tym pojęcie (szpary , wypychanie drzwi na zewnątrz ,bez sensu skręcone podkładki regulacyjne , źle ustawiane zawiasy , złe szpary nawet na masce). Co do Floridy to nie mam zdania bo nie widziałem, natomiast poruszałem się wersją niemiecką i była zrobiona zupełnie przyzwoicie.
--
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- JurekC
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 cze 2007, 08:59
- Lokalizacja: Sulejówek
- Kontakt:
Witaj Mikry. Parę ogólnych informacji o Yugo znajdziesz rowniez tutaj:
http://www.klubzastava.pl/www_htm/historia.htm
http://www.klubzastava.pl/www_htm/historia.htm
Dzięki za namiar, wczytam się. Co zaś do:
to właśnie myślę, że kabriolety mogły powstawać poza fabryką właściwą i np. stąd różnice w wykonaniu. A hamsko wykonane są niektóre elementy fabryczne, które nie powstawały w Łodzi - np. w lusterkach są montaźowe wkładki, wykonane z blachy, która potrafi być mega porysowana przed położeniem ocynku, jakby do wykonania elementu użyto odpadu. Moją uwagę w kabrioletach zwróciły jugosławiańskie reflektory zamiast polskich, co być może świadczy nieco o nie montowaniu ich w Łodzi. A drzwi na zewnątrz to wypycha na dole uszczelka.Cabrio pisze:Teorii jest kilka , jednak najprawdopodobniej był składany w kraju, bo na pewno nie robił tego ktoś kto miał o tym pojęcie (szpary , wypychanie drzwi na zewnątrz ,bez sensu skręcone podkładki regulacyjne , źle ustawiane zawiasy , złe szpary nawet na masce). Co do Floridy to nie mam zdania bo nie widziałem, natomiast poruszałem się wersją niemiecką i była zrobiona zupełnie przyzwoicie.
Rozgryzłem to chyba bo problem dotyczył wszyskich znanych mi egzemplarzy, łącznie ze sztuką z wczesnych lat 90-tych, sprzedawaną w Czechach. W kombilimuzynie zamek jest pośrodku wysokości drzwi a opór na uszczelkach jednaki na górze i na dole. W kabriolecie zostaje tylko dół, który działając ze stałą siłą powoduje powolne skręcanie drzwi w poziomej osi. Taka moja teoria w oparciu o zapewnienia właścicieli, że odbierając nowe auto wszystko było w porządku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości