Gleba
Gleba
Witam. Chciałbym obniżyć swoją Zośkę. Nie chodzi mi o całkowitą glebę lecz o lekkie obniżenie. Moje pytanie brzy czy wystarczy tylko skrócić sprężyny ? Chodzi mi o coś takiego http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 10&ndsp=20
Sprężyny i amory od fiata 127-przód i sklepany resor tył i masz coś takiego:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32b ... 7e0b5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32b ... 7e0b5.html
dokładnie: Yugo 1,3, Fiat Uno 1,5 i 1,4 ale tu już przenosisz z układem wtryskowym, Fiat tipo 1,4, 1,6 OHC (też wtrysk), Fiat Ritmo 1,5, Fiat Siena/Palio 1,4 (wtrysk), najbardziej ekstremalnie 1,6 16V Bravo/Brava/Marea/Multipla/Siena/Palio
najłatwiej zdobyć 1,4 i 1,6 16V
najłatwiej zdobyć 1,4 i 1,6 16V
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
tu miało być o glebie, odpowiem na Twoje pytanie w temacie o Swapie i wrzucę tu link, ale zrobię to później po południu, łącznie ze zdjęciami silnika z 1,4 z Tipo bo takowy mam w pracyKichu pisze:A jak z montażem ? Trzeba duzo kombinować ?
[ Dodano: 2014-06-11, 05:44 ]
Może inaczej. Coś mocnego coś co nie stworzy problemów w montażu bo jak już wstawiać inny silnik to raz a porządnie ;) I zarazem ekonomicznego.
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 42648.html
Prawda to czy nie prawda?
Prawda to czy nie prawda?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Błąd to niekoniecznie. Wszystkie sprężyny tak oznaczają. Obojętnie czy ma samochód takowe czy nie.
Ciekawe względem 127 jak to wygląda i jak się zachowuje...
W polspringu jeszcze robią?
Ciekawe względem 127 jak to wygląda i jak się zachowuje...
W polspringu jeszcze robią?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Co do gleby znalazłem coś takiego
http://www.kupindo.com/Automehanika/238 ... winde-Yugo
z transportem do pl wychodzi pod 700zł, patrząc, ze zestaw poskładany jest na Bilsteinach B4 to chyba cena nie jest zbyt wygórowana, co sądzicie?
http://www.kupindo.com/Automehanika/238 ... winde-Yugo
z transportem do pl wychodzi pod 700zł, patrząc, ze zestaw poskładany jest na Bilsteinach B4 to chyba cena nie jest zbyt wygórowana, co sądzicie?
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
No amory to nie wszystko ;)
Na moje to lepiej samemu zrobić. Na fotkach za wiele nie widać. Sprężyna na moje ma wżery...
Sprężyny nawijają w Polspringu, można jakiś coilover kit kupić.
No i regulacji mało. Normalny gwint ma 20-100, czasem 120. Oczywiście minus.
For egzample:
http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 44448.html
Na moje to lepiej samemu zrobić. Na fotkach za wiele nie widać. Sprężyna na moje ma wżery...
Sprężyny nawijają w Polspringu, można jakiś coilover kit kupić.
No i regulacji mało. Normalny gwint ma 20-100, czasem 120. Oczywiście minus.
For egzample:
http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 44448.html
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Myślałem o tym, tuleje sa aluminiowe, a na tych springach jest mur, beton, pytałem na forum hondy bo poważnie and tym myślałem. Takie tuleje trzeba by dać tokarzowi do zrobienia no i springi nawinąć, ew zapożyczyć z innego gwintu. No i zostaje charakterystyka pracy amora, która nie jest najlepsza, na wiosnę bedę sprzedawał motocykl i zastanowię się nad tym serbskim zestawem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości