Falowanie obrotów 1.1 EFI i drążki kierownicze
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Falowanie obrotów 1.1 EFI i drążki kierownicze
Witam, od kupna w moim yugo falują obroty, oczywiście ten problem objawia się tylko na "wolnych". Silnik 1100 na wielopunkcie. Drugie pytanie tyczy się drążków kierowniczych, chciałbym spytać, czy te będą pasować
http://allegro.pl/fiat-126-127-seat-zas ... 51089.html
http://allegro.pl/koncowka-drazka-fiat- ... 55646.html
Z góry dziękuję za pomoc
http://allegro.pl/fiat-126-127-seat-zas ... 51089.html
http://allegro.pl/koncowka-drazka-fiat- ... 55646.html
Z góry dziękuję za pomoc
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Z tego co jest napisane w ogłoszeniu to drążki powinny pasować. Co od końcówek to jak założysz te drążki to też powinno spasować.
Obroty mogą Ci falowac z powodu zabrudzonego albo uszkodzonego silniczka krokowego.
Obroty mogą Ci falowac z powodu zabrudzonego albo uszkodzonego silniczka krokowego.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Jak masz wielopunktowy wtrysk to za wolne obroty odpowiedzialny jest komp i właśnie silniczek krokowy, ale nie znam budowy układu zasilania w yugo więc szczegółami nie pomogę. Ale w tych urządzeniach szukaj przyczyny. Możesz też sprawdzić czy sonda lambda nie jest zaświniona. A także czy czujnik temp. nie jest uszkodzony.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
powinieneś mieć dwa, jeden w Zastavie jest w głowicy, ale gdzie w Yugo jest ten od kompa to tego nie wiem.Gość pisze:I gdzie znajdę czujnik temperatury?
ja miałem w jednym aucie zawaloną kawałkiem nagaru. Możesz spróbować wymyć ją w PB.Gość pisze: jak najlepiej wyczyścić sondę? Musze przyznać, że jest strasznie okopcona
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- Skandal
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 maja 2014, 11:35
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
internet, dzięki, sonda niby czyści się samoczynnie przy temp. 600-700 stopni, grzałem ją godzinę opalarką, ale nie wiem jaką ostatecznie temperaturę może z siebie wykrztusić. Znalazłem regulowanie wolnych obrotów
Silniczek skłąda się z 2 części, stałej (ta z 2 wężami) i ruchomej (przez jej obrót zmieniają się oborty na biegu jałowym), która jest uchwycona gumą, jednak nie mogę tym złapać dobrych obrotów, albo za wysoko, albo za nisko, a jak jest okej to znów skacze po obrotach.
roźek, odma jest okej, nie kopci, nie pluje, na zdjęciu zaznaczyłem "x" wężyk, który jest już dość zgremniały, w najbliższym czasie go wymienię i dam znać czy się poprawiło
Silniczek skłąda się z 2 części, stałej (ta z 2 wężami) i ruchomej (przez jej obrót zmieniają się oborty na biegu jałowym), która jest uchwycona gumą, jednak nie mogę tym złapać dobrych obrotów, albo za wysoko, albo za nisko, a jak jest okej to znów skacze po obrotach.
roźek, odma jest okej, nie kopci, nie pluje, na zdjęciu zaznaczyłem "x" wężyk, który jest już dość zgremniały, w najbliższym czasie go wymienię i dam znać czy się poprawiło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości