-
Kowal
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 lip 2010, 14:05
- Lokalizacja: Kępno
-
Kontakt:
Post
autor: Kowal » 12 maja 2014, 10:21
Koledzy mam problem ze wskaźnikiem paliwa mianowicie wymieniłem nowy czujnik poziomu paliwa w zbiorniku do czujnika ida dwa kable i nic sie nie dzieje wytłumaczcie mi jak to działa dodam że jak przytknę do jednego z kabli kabel z prądem to rezerwa się zapala a wskaźnik nic nie reaguje
-
roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
-
Kontakt:
Post
autor: roźek » 13 maja 2014, 09:35
poprowadź do baku dodatkową masę
Zastava 1600 DOHC
-
Kowal
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 lip 2010, 14:05
- Lokalizacja: Kępno
-
Kontakt:
Post
autor: Kowal » 14 maja 2014, 09:31
właśnie tak robiłem i nic ale przeczyściłem styki na płytce w liczniku i git chodzi ;)) Jeszcze jedno pytanie muszę wymienić stary czujnik na nowy a wiem ze w starszych wersjach zastaw był dostęp w bagażniku może podali byście mi wymiary w którym miejscu znajduje się ten czujnik i sobie wytnę ładny otwór bo spuszczanie paliwa i demontaż zbiornika mi się nie uśmiecha :D
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » 14 maja 2014, 09:44
w nowszych od 83 wzwyż, odstęp jest na tyle mały że tylko wymontowanie zbiornika wchodzi w gre, cięcie z zamontowanym zbiornikiem to jak rozbrajanie bomby młotkiem i przecinakiem
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
Gość
Post
autor: Gość » 14 maja 2014, 12:52
moja jest z 81 roku czyli gra nie warta świeczki trudno to muszę go wyciągnąć ... tylko wiem ze pływaki lubieja sie zacinać a taka klapka to by była jak złoto
-
Piotrek-FSO
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 cze 2006, 11:33
- Lokalizacja: Tczew
-
Kontakt:
Post
autor: Piotrek-FSO » 14 maja 2014, 14:42
Zacinają się, bo w wersji z powrotem paliwa (od ok. 78-79 -> ) jest taki śmieszny tłoczek, który się zaciera. Najlepiej go usunąć. W Yugo Skala już nie było tego plastikowego tłoczka, tylko był sam pływak, tak jak w wersji bez powrotu paliwa
* Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
* Polski Fiat 128 Sport
* Zastava 101
* Zastava 101S 1300
-
Gość
Post
autor: Gość » 18 maja 2014, 08:33
Jeśli założysz bak mocno go przechylając to jest duża szansa że własnie ten tłoczek o którym Piotrek-FSO pisze się zatnie... trzeba zakładać go w miarę możliwości poziomo, nie jest łatwo ale daje radę
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości