Remont Z1100p rocznik 81
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
no to zawiasy odpadają, Belki jeszcze nie oglądałem dokładnie chodzi o to ze jak pchaliśmy go ostatnio z garażu do garażu nie koniecznie po prostej równej drodze to ojciec który napierał na tył mówił że strasznie chodzi cała klapa bagażnika. To co ewentualnie zrobić jak się okaże ze belka jest dobra?? powspawywac jakieś wzmocnienia??
- roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
- Kontakt:
Możne ewentualnie obspawać zgrzewy. A jak z przodem? Sprawdzałeś ruszając kierownicą jak pracuje maska? Tzn otwórz maskę ale jej nie podnoś i poruszaj kierownicą - ostre krótkie ruchy lewo prawo . Jak róg maski stuka o błotnik czy podszybie to masakra hehe.
ps jakie masz przebiegi tej zastavy?
ps jakie masz przebiegi tej zastavy?
Zastava 1600 DOHC
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
hmmm Generalnie teraz jest wszystko rozebrane i wybebeszone maska zdjęta silnika nie ma itp. Chyba tego nie sprawdzałem ale nie wydaje mi sie ze cos takiego mogło mieć miejsce bo często byl pchany ten samochód i nie rzuciło sie to w oczy.
przebieg tez nie jest do konca znany bo ja ją mam z przebiegiem 2000 bo zmieniany był licznik a poprzedni własciciel albo tez to ukrył albo tez nie wiedział. a co trzeba zrobic jesli sie tak by działo że maska sie rusza?? bo jak go złoże i sie to okaze to znowu rozbierac to dupa a teraz chyba nie sprawdzę tego jak on se luźno sto?? ale co jak co wydaje mi sie ze z przodu powinien byc w miarę a Tył może cos byc bo ten gościu mial wsadzone dodatkowe pióro do resora z tyłu i dopiero ja to zmieniłem bo on woził jakies cięższe rzeczy tam.
przebieg tez nie jest do konca znany bo ja ją mam z przebiegiem 2000 bo zmieniany był licznik a poprzedni własciciel albo tez to ukrył albo tez nie wiedział. a co trzeba zrobic jesli sie tak by działo że maska sie rusza?? bo jak go złoże i sie to okaze to znowu rozbierac to dupa a teraz chyba nie sprawdzę tego jak on se luźno sto?? ale co jak co wydaje mi sie ze z przodu powinien byc w miarę a Tył może cos byc bo ten gościu mial wsadzone dodatkowe pióro do resora z tyłu i dopiero ja to zmieniłem bo on woził jakies cięższe rzeczy tam.
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Chciałbym się pochwalić dzisiaj założyłem swój pierwszy próg w życiu:D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 419tn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 419tn.jpg/
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Można? Jak się chce to można
Walcz, sezon coraz bliżej.
BTW w Toruniu druga Mediteranka się remontuje
Walcz, sezon coraz bliżej.
BTW w Toruniu druga Mediteranka się remontuje
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Witam wszystkich:)
Prośbę mam małą czy mógłby ktoś porobić zdjęcia swojej zastawy i mi podesłać konkretnie potrzebuje miejsc gdzie próg z przodu i z tyłu łączy się z nadkolem, oraz tyłu samochodu od spodu tam jak jest tablica rejestracyjna. Będę jakoś od przyszłego tygodnia brał się już porządniej za remont bo ferie się zaczną i muszę widzieć do jakiego stanu ewentualnie samochód doprowadzić.
I jeszcze takie pytanie jak bym chciał podnieść tył samochodu ale nie za progi itp to jest takie miejsce za które można go złapać??
Prośbę mam małą czy mógłby ktoś porobić zdjęcia swojej zastawy i mi podesłać konkretnie potrzebuje miejsc gdzie próg z przodu i z tyłu łączy się z nadkolem, oraz tyłu samochodu od spodu tam jak jest tablica rejestracyjna. Będę jakoś od przyszłego tygodnia brał się już porządniej za remont bo ferie się zaczną i muszę widzieć do jakiego stanu ewentualnie samochód doprowadzić.
I jeszcze takie pytanie jak bym chciał podnieść tył samochodu ale nie za progi itp to jest takie miejsce za które można go złapać??
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
A z tyłu możesz podnieść autko w miejscu montażu haka
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Nie pamiętam, ale chyba w katalogu było pokazane jak jest tył przymocowany.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Witam.
Mam problem gdyż rozmontowałem tylne zawieszenie i gdzieś zaginęła mi śruba łącząca wahacz ze zwrotnicą (tył). Śruby i tak chciałem wymienić no ale na w razie co to bym miał. Problem z nimi jest taki że ta śruba ma średnice 13 a na gwincie 12. W sklepie śrubowym nie mają takiego wynalazku ktoś się orientuje może czy można gdzieś dostać coś takiego albo czy ja wsadzę tam śrubę M12 to będzie dobrze czy coś trzeba przerabiać, bo otwór w zwrotnicy ma 13 mm wiec będzie luz??
Mam problem gdyż rozmontowałem tylne zawieszenie i gdzieś zaginęła mi śruba łącząca wahacz ze zwrotnicą (tył). Śruby i tak chciałem wymienić no ale na w razie co to bym miał. Problem z nimi jest taki że ta śruba ma średnice 13 a na gwincie 12. W sklepie śrubowym nie mają takiego wynalazku ktoś się orientuje może czy można gdzieś dostać coś takiego albo czy ja wsadzę tam śrubę M12 to będzie dobrze czy coś trzeba przerabiać, bo otwór w zwrotnicy ma 13 mm wiec będzie luz??
- internet
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: 09 paź 2007, 01:37
- Lokalizacja: luzino / Lisewo
- Kontakt:
Wizyta u tokarza, albo przeróbka gwintu na 13.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)
https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość