moja głowica od 1,5 uno jest aktualnie regenerowana pytanie jakie powinny byc ksiązkowe luzy zaworów do silnika 149 001C z tym ze walek zostal zmieniony na ostrzejszy od 1,1??
chciał bym wiedzieć co by sprawdzić przy odbiorze czy czegoś nie spartolili
luz zaworowy
luz zaworowy
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
- MARAS
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Do tego to nie wiem, do 1.3 na pewno. Jeszcze zależy w jakim stanie są wałki...
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!
mody silnika praktycznie zakończone oficjalnie stwierdzam ze jak dla mnie wszystkie modyfikacje przyniosły skutek, mam nadzieje że uda mi się to potwierdzić badaniami, nie długo badania na hamowni...
obecnie: żółta 1100p "77
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
było: granatowa 1100p "81 ; koralowa 1100p "77
to nie samochód - to styl życia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości