Zastava 1100p rok 1979

Zaprezentuj swój wóz :]
Awatar użytkownika
DominikFiat
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 20 lis 2007, 09:10
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: DominikFiat » 10 sty 2013, 22:55

Tak to są Smoory 4x100 - 7 cali szerokości. Wkręcam na śrubach pływających - dobry wynalazek. Bez żadnych dystansów bo ET jest 20.

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 31 sty 2013, 21:06

a jak z otworem centrującym?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 31 sty 2013, 21:37

trzeba pewnie troszkę rozpiłować
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
DominikFiat
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 20 lis 2007, 09:10
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: DominikFiat » 04 lut 2013, 22:00

super - bo otwór jest 60mm. zakupiłem zatem pierścienie centrujące i jest gites. tylko żałuję że nie kupiłem od razu 5 kompletów bo są tak cienki że przy zakładaniu, zdejmowaniu koła trzeba uważać. Dwa już pękłem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości