McPhersony z tyłu
McPhersony z tyłu
Kiedyś widziałem że można w 128/Zastavie zrezygnować z resora poprzecznego i oryginalne amortyzaory zastąpić kolumnami Mcpherson. Czy ktoś robił może taką przeróbkę zawieszenia?
BG
- roźek
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 235
- Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
- Lokalizacja: Rożkownia
- Kontakt:
ta, ale tylne nadkola nie są przystosowane do takich obciążeń, poza tym kształt wahacza jest nie właściwy tzn będzie się skręcał na gumach do tyłu. Można zrobić drążki reakcyjne ale to rzeźba. Lepiej było by cały trawers wpasować od uno czy punto i zbudować nowe nadkola wewnętrzne. Tyle że wszystkie te trawersy i wahacze mają szerszy rozstaw kół niż w zastavie. Ale jak już tkaie coś zrobimy to łatwo wtedy wpakować silnik na tył tak jak to ma np Fiat x 1/9 czyli Bertone....
Zastava 1600 DOHC
Nadkole to chyba nie problem... po tych zdjęciach wygląda że trzeba trochę wahacz zmodyfikować
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.05..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.04..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.03..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.07..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.05..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.04..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.03..jpg
http://www.fiat128.de/Restauration/Fiat ... rk.07..jpg
BG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości