McPhersony z tyłu

Co można pożytecznego zrobić w Zastavie ?
Awatar użytkownika
BG
Doświadczony użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 15 sie 2007, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

McPhersony z tyłu

Post autor: BG » 20 lis 2012, 21:10

Kiedyś widziałem że można w 128/Zastavie zrezygnować z resora poprzecznego i oryginalne amortyzaory zastąpić kolumnami Mcpherson. Czy ktoś robił może taką przeróbkę zawieszenia?
BG

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » 20 lis 2012, 22:24

ta, ale tylne nadkola nie są przystosowane do takich obciążeń, poza tym kształt wahacza jest nie właściwy tzn będzie się skręcał na gumach do tyłu. Można zrobić drążki reakcyjne ale to rzeźba. Lepiej było by cały trawers wpasować od uno czy punto i zbudować nowe nadkola wewnętrzne. Tyle że wszystkie te trawersy i wahacze mają szerszy rozstaw kół niż w zastavie. Ale jak już tkaie coś zrobimy to łatwo wtedy wpakować silnik na tył tak jak to ma np Fiat x 1/9 czyli Bertone....
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
BG
Doświadczony użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 15 sie 2007, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: BG » 21 lis 2012, 13:02

BG

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » 21 lis 2012, 19:05

brakuje mi tu tylko stabilizatora tylnej osi
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości