Końcówki drążka kierowniczego Yugo Koral - gdzie ?

problemy techniczne i porady
Ziomal

Końcówki drążka kierowniczego Yugo Koral - gdzie ?

Post autor: Ziomal » 20 lis 2010, 19:25

Od kilku dni bezskutecznie szukam końcówek drążka kierowniczego do Yugo Koral 60 EFI. Może ktoś wie z jakiego auta można dopasować albo posiada nr katalogowy swojej części ?
Dzwoniłem do Damisu, owszem mają, jakiś chiński szmelc za 65zł/szt i nie chcieli mi podać nr katalogowego. Auto jeździ w KJS'ach, więc nie mogę wrzucać jakiś badziewnych części.

Proszę o pomoc ! ;-)

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 25 gru 2010, 17:46

A to nie będzie coś takiego jak w zastavie?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Ziomal

Post autor: Ziomal » 26 gru 2010, 17:58

Dla oryginalnego Yugo pasują z fiata 128, są tylko minimalnie krótsze. Z racji tego, że mam negatywy zrobione, musiałem kupić z fiata 127.

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 27 gru 2010, 08:27

Negatyw jak robiłeś?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Ziomal

Post autor: Ziomal » 27 gru 2010, 12:14

Rozpiłowałem otwór górnego sworznia amortyzatora. Wyszło -3,2 i -3,5 z drugiej strony. Czyli w granicy dopuszczalnego błędu.

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » 27 gru 2010, 12:28

Nie przestawia się? Spawałeś podkładki?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Ziomal

Post autor: Ziomal » 28 gru 2010, 13:42

Wczesniej było skręcone śrubą 10.9, ale miała za mało gwintu i musiałem dać grube podkładki i przy przywaleniu w krewężnik się przestawiło. Aktualnie mam śruby do zawieszenia, ze specjalnymi podkładkami (takie zagięte, uniemożliwia przesunięcie- nie wiem jak się nazywają) i nakrętka samokontrująca. Mocno dokręcone i nic się nie dzieje.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości